Atgal į Blogą
image
#ContactCenters
#Events
#CX
#EX
#AI
#Trends

Svarbiausios įžvalgos iš renginio „Klientų patirtis – ką reikia žinoti 2025 m.!“

2025-05-28

Technologijų, įskaitant dirbtinį intelektą, plėtra keičia įvairias pramonės šakas ir verslo sektorius. Viena iš jų – klientų aptarnavimas. DI, pokalbių robotai, išmanūs duomenų analizės įrankiai ir kitos technologijos padaro kontaktų centrus greitesnius, išmanesnius, efektyvesnius, labiau personalizuotus ir automatizuoja įvairius procesus. Kokios yra naujausios kontaktų centrų tendencijos? Kaip technologijos keičia paslaugų teikėjo ir kliento patirtį? Kokias įžvalgas įgijo “ERGO Insurance”, savo versle integravusi Genesys Cloud kontaktų centro platformą? Apie tai ir dar daugiau buvo kalbama gegužės 27 d. “Adventus Solutions” ir ‘Genesys” organizuotame Baltijos kontaktų centrų profesionalų renginyje “Customer Experience 2025 – What You Need to Know”.

Konferencija „Riga Islande Hotel“ subūrė klientų aptarnavimo ir kontaktų centrų lyderius iš viso Baltijos regiono. Dalyviai galėjo sužinoti naujausias tendencijas iš industrijos lyderių, susipažinti su „ERGO Insurance“ patirtimi, pasisemti naujų idėjų, kaip pagerinti klientų patirtį savo įmonėje, bei, žinoma, pabendrauti, pasidalyti patirtimi ir vertingomis įžvalgomis.

🔶 Klientų patirtis 2025 – kryptys, į kurias reikia atkreiti dėmesį ir imtis veiksmų dabar

„Genesys“ sprendimų konsultavimo direktorius Šiaurės ir Baltijos šalims Regis Mace pristatė naujausias įžvalgas iš šių metų klientų patirties ataskaitos "The State of Customer Experience report" . Tyrimas parodė, kad klientai tikisi greito, žmogiško ir asmeniškai pritaikyto aptarnavimo visuose kanaluose. Pagrindinės jų vertybės – greitas problemų sprendimas, kompetentingas specialistas ir individualus požiūris. Visgi tik apie trečdalis įmonių visame pasaulyje šiuo metu pilnai išnaudoja DI ir debesijos technologijų galimybes, kad atitiktų šiuos lūkesčius.

image
🔶 Patirties orkestravimas – naujas būdas sujungti kliento keliones

„Genesys“ pagrindinis sprendimų konsultantas Šiaurės ir Baltijos šalims Jens Olesenpristatė Genesys Cloud kontaktų centro platformą ir joje integruotus „Genesys AI“ įrankius – virtualų agentą ir „Copilot“. Šie įrankiai padeda įmonėms teikti asmeniškai pritaikytą ir efektyvią klientų aptarnavimo patirtį. „Genesys AI“ sujungia duomenis realiuoju laiku, optimizuoja agentų darbą ir automatiškai siūlo atsakymo variantus pagal kontekstą, taip sumažinant klaidų tikimybę. J. Olesen pabrėžė, kad ateityje klientų patirtį valdys dirbtinis intelektas, todėl įmonės tam turi ruoštis jau dabar.

🔶 Kliento keliones valdymas – suasmeinintų patirčių orkestravimas

Jis taip pat pristatė „Genesys Customer Journey Management“ – tai „Genesys Cloud“ programėlė, kuri suteikia įžvalgų apie visus klientų kelionės taškus realiuoju laiku ir padeda kurti individualizuotą patirtį. Sujungus DI ir klientų duomenis, sprendimas leidžia numatyti poreikius, pašalina kliūtis ir didina lojalumą. Įmonės gauna didesnį skaidrumą ir kontrolę klientų kelyje, taip pagerindamos pasitenkinimą ir verslo rezultatus. Programėlėje ypatingas dėmesys skiriamas tendencijų vizualizacijai, palengvinančiai klientų srautų analizę ir tobulinimus.

Sužinokite daugiau: 6 klientų ir darbuotojų patirties orkestravimo raidos lygiai 

image
🔶 Genesys AI kaip Baltijos šalių klientai gali jau dabar pasinaudoti

Kaip Baltijos šalių įmonės jau šiandien gali pasinaudoti „Genesys Cloud“ galimybėmis – pokalbių robotu, „Supervisor Copilot“, transkripcija realiuoju laiku ir darbuotojų įsitraukimo valdymo sprendimais – plačiau paaiškino Regis Mace. Nors „Genesys AI“ dar nepalaiko Baltijos šalių kalbų, šios transkripcijos palaikymas planuojamas iki metų pabaigos. Tai galima pasiekti per „Genesys“ integracijas su trečiųjų šalių platformomis, tokiomis kaip „OpenAI“.

🔶 Kliento sėkmės istorija: ERGO Insurance

Patirtimi apie migracijos procesą į Genesys Cloudkontaktų centrą dalijosi ERGO atstovės iš visų trijų Baltijos šalių: Latvijos pardavimų ir klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Anda Savļenko, Latvijos skambučių centro vadovė Evita Melne, Estijos skambučių centro vadovė Maarika All ir Lietuvos gyvybės draudimo skambučių centro ir telemarketingo grupės vadovė Kristina Baikauskienė. 2023 m. įmonė nusprendė modernizuoti skambučių centrus ir vienu metu visose Baltijos šalyse pereiti prie Genesys Cloud sprendimo. ERGO atstovės išskyrė pagrindinius privalumus: galimybę naudotis vieninga sistema (vietoj penkių atskirų programų), detalią kliento kelionės analizę, pritaikomus ataskaitų įrankius, integraciją su kitomis programėlėmis, pvz., WhatsApp, dažnus sistemos atnaujinimus, efektyvų skambučių perdavimą komandoms ir text-to-speech funkcionalumą. Procesas taip pat atskleidė svarbias pamokas – būtinas kruopštus planavimas, daugiau laiko testavimui ir darbuotojų pasirengimas pokyčiams, pvz., per mokymus. ERGO atstovės pabrėžė, kad sėkmingai migracijai itin svarbus buvo partnerio “Adventus Solutions” vaidmuo.

image
🔶 2-tros Kartos CRM integracija – sujunkite klientų duomenis skirtingose platformose

Renginio pabaigoje Jens Olesen pristatė naujos kartos CRM integracijas, tarp jų – „CX Cloud“ ir „Unified Experience“. „CX Cloud“ sujungia Genesys Cloud CX platformos galimybes su „Salesforce Service Cloud“ funkcionalumu, leidžiant įmonėms užtikrinti vieningą klientų aptarnavimo patirtį skirtinguose kanaluose. „Unified Experience“ – tai bendras „Genesys“ ir „ServiceNow“ sprendimas, kuris apjungia klientų aptarnavimo komandas vienoje darbo aplinkoje. Tai padeda centralizuoti darbo srautų valdymą, padidinti darbuotojų įsitraukimą ir pagerinti klientų patirtį, pasitelkiant DI.

🔶 Santrauka

Ekspertų įžvalgos ir praktiniai pavyzdžiai, pristatyti konferencijoje, aiškiai parodė, kad klientų patirtis tampa strateginiu konkurenciniu pranašumu. Dirbtinis intelektas, duomenų analizė ir debesijos platformos, tokios kaip Genesys Cloud, leidžia ne tik optimizuoti procesus, bet ir užtikrinti asmeniškai pritaikytą klientų aptarnavimą. Norėdamos išlikti konkurencingos, organizacijos jau šiandien turi pradėti diegti naujos kartos klientų patirties sprendimus.

Didelis ačiū mūsų įkvepiantiems pranešėjams ir aktyviems dalyviams!
Sekite mūsų būsimus renginius ir naujienas!

image

Susiję straipsniai

image

Pokyčių valdymas kontaktų centruose – įkvepiantis apsilankymas LMT

Sužinokite svarbiausias įžvalgas iš Kontaktų centro klubo vizito į „Latvijas Mobilais Telefons“ (LMT): pokalbių robotų naudojimas, pokyčių valdymo strategijos, vidinė komunikacija ir veiklos stebėsena – patirtimi dalijosi pirmaujantys Latvijos kontaktų centrų profesionalai.

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas veikia: įžvalgos iš kontaktų centro klubo specialiosios sesijos

Dirbtinis intelektas (DI) ir automatizavimo galimybės kontaktų centruose: praktiniai pavyzdžiai, įskaitant DI tekstas-į-kalbą sprendimus Baltijos kalbomis, pokalbių robotus ir realaus laiko agentų palaikymą. Sužinokite, kaip DI pagerina klientų patirtį, išlaikant žmogiškąją empatiją.

Skaityti daugiau
image

Top 9 kontaktų centro tendencijos 2025 m

Sužinokite svarbiausias 2025 m. kontaktų centrų tendencijas - debesijos sprendimus, dirbtinį intelektą, daugiakanalį aptarnavimą ir kliento kelionės valdymą. Pažiūrėkite, kaip Baltijos įmonės prisitaiko prie naujosios skaitmeninės realybės.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo atidarymas Estijoje

Atraskite Estijos Kontaktų Centrų Klubą – naują profesionalią bendruomenę kontaktų centrų lyderiams, skirtą klientų patirties gerinimui, geriausios praktikos dalijimuisi ir naujausių technologijų įvaldymui.

Skaityti daugiau
image

Tendencijos 2025: vaizdo konferencijos

Susipažinkite su naujausiomis vaizdo konferencijų technologijų tendencijomis 2025 metams, įskaitant DI patobulintas funkcijas, išmanius hibridinio darbo sprendimus, viskas viename sistemas ir supaprastintą vartotojo patirtį. Sužinokite, kaip šios inovacijos pagerins bendradarbiavimą ir efektyvumą verslui, švietimui ir nuotolinėms komandoms.

Skaityti daugiau
image

29 svarbiausi kontaktų centro rodikliai ir metrikos

Peržiūrime 29 svarbiausius kontaktų centro metrikus, įskaitant First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) ir kitus. Sužinokite, kaip sekti pagrindinius našumo rodiklius (KPI), siekiant geresnių rezultatų. Pateikiame pilną sąrašą su paaiškinimais ir formulėmis.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo apsilankymas pas Booking Group

Įžvalgos iš KC-klubo vizito Booking Group kontaktų centre: Sužinojome, kaip Booking Group pasaulinė automobilių nuomos palaikymo komanda kasdien tvarko skambučius ir el. laiškus. Apsilankėme ir įmonės dirbtinio intelekto (DI) įrankiuose, kurie palengvina pokalbių kokybės vertinimą.

Skaityti daugiau