Atgal į Blogą
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kontaktų centrų klubas lankėsi Töötukassa - robotai, rodikliai ir geriausia praktika

2025-10-01

Kas nutinka, kai Estijos kontaktų centrų vadovai svečiuojasi Töötukassa (Estijos Užimtumo fondo) įmonėje? Naujos idėjos, aiški vizija, kaip dera skaitmeninės ir žmogiškosios paslaugos, ir tikrai įspūdinga statistika.

🔶 Naujausias Kontaktų centro klubo renginys vyko svečiuose pas Töötukassa, kur gavome išsamų žvilgsnį į klientų aptarnavimo organizaciją. Vienas ryškiausių pavyzdžių – jų pokalbių roboto sprendimas, kuris reikšmingai sumažino gyvo pokalbio apimtis. Kaskart atidaręs pokalbį, klientas pirmiausia nukreipiamas į išmanų temų meniu – ir dažnai randa tinkamą atsakymą net nesusisiekęs su agentu.

🔶 Sužinojome ir tai, kad Töötukassa vidutinis skambučių skaičius vienam agentui juos iškelia į pačią lyderių poziciją – tikri Estijos čempionai kontaktų valdymo efektyvume!

🔶 Dar vienas įspūdingas pavyzdys – Genesys Cloud co-browse (bendro naršymo) funkcija veiksme. Ji leidžia agentams padėti svetainės lankytojams tiesiai ekrane, sprendžiant problemas greičiau ir suteikiant klientams galimybę kitą kartą patiems žinoti, kaip elgtis.

👏 Didelis ačiū mūsų svetingiems šeimininkams Töötukassa už įžvalgas ir šiltą priėmimą. Tokie susitikimai yra apie praktinę vertę, inovacijas ir stiprų bendruomenės ryšį.

Kontaktų centro klubas vienija pagrindinius Estijos kontaktų centrų vadovus iš Eesti Töötukassa, Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti, Tallink Grupp.
KC-klubas – tai profesionalų bendruomenė Estijos kontaktų centrų lyderiams, orientuota į klientų aptarnavimo gerinimą, patirties dalijimąsi ir naujausių kontaktų centrų technologijų įsisavinimą. Renginį organizuoja Adventus Solutions.

image

Susiję straipsniai

image

The State of Customer Experience: ką turi žinoti kiekvienas kontaktų centro vadovas

Daugiau nei pusė vartotojų pasitraukia po dviejų blogų patirčių. Sužinokite naujausias CX tendencijas iš "The State of CX Report 2025" ir atraskite, kaip dirbtinis intelektas ir sklandi daugiakanalė (omnichannel) patirtis gali padėti jūsų organizacijai išlaikyti klientus.

Skaityti daugiau
image

6 klientų ir darbuotojų patirties orkestravimo raidos lygiai

Sužinokite, kaip dirbtinis intelektas veikia klientų ir darbuotojų patirties derinimą. Straipsnyje nagrinėjami 6 tobulinimo lygiai – nuo ​​rankinių procesų iki universalaus automatizavimo – kurie padeda organizacijoms optimizuoti sistemas, procesus ir strategijas, kad jos galėtų augti ateityje.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centrų klubas lankėsi Enefit Estonia - idėjos, inovacijos ir vaizdas, kurio neįmanoma pamiršti!

Sužinokite, kaip Estijos pirmaujantys kontaktų centrai naudoja Genesys Cloud klientų patirčiai gerinti. Pagrindinės įžvalgos iš Contact Center Club susitikimo Enefit: hibridinis darbas, NPS praktika, sukčiavimo prevencija ir inovacijos kontaktų centruose. Organizuoja Adventus Solutions.

Skaityti daugiau
image

Laidinių ir belaidžių tinklų ateitis: hibridinių tinklų kūrimas šiuolaikinėse įmonėse

Sužinokite, kaip diegti LAN ir WLAN su Wi-Fi 6/7, AI automatizacija ir Zero Trust saugumu. Įžvalgos iš Adventus Solutions 2025 m. gegužės vebinaro.

Skaityti daugiau
image

Svarbiausios įžvalgos iš renginio „Klientų patirtis – ką reikia žinoti 2025 m.!“

Technologijos ir dirbtinis intelektas keičia klientų aptarnavimą - jis tampa greitesnis, labiau suasmenintas ir efektyvesnis. Sužinokite naujausias kontaktų centro tendencijas ir ERGO patirtį su Genesys Cloud iš „Customer Experience 2025“ renginio Baltijos šalyse.

Skaityti daugiau
image

Pokyčių valdymas kontaktų centruose – įkvepiantis apsilankymas LMT

Sužinokite svarbiausias įžvalgas iš Kontaktų centro klubo vizito į „Latvijas Mobilais Telefons“ (LMT): pokalbių robotų naudojimas, pokyčių valdymo strategijos, vidinė komunikacija ir veiklos stebėsena – patirtimi dalijosi pirmaujantys Latvijos kontaktų centrų profesionalai.

Skaityti daugiau
image

Klientų kelionės valdymas kontaktų centruose: strateginis vadovas

Sužinokite, kaip kontaktų centrai gali sukurti klientų kelionės valdymo planą, sudaryti patirčių žemėlapį, išvengti klaidų ir pagerinti klientų patirtį pasitelkiant duomenis, dirbtinį intelektą ir daugiakanalę strategiją.

Skaityti daugiau