
Kontaktų centrų klubas lankėsi Töötukassa - robotai, rodikliai ir geriausia praktika
Kas nutinka, kai Estijos kontaktų centrų vadovai svečiuojasi Töötukassa (Estijos Užimtumo fondo) įmonėje? Naujos idėjos, aiški vizija, kaip dera skaitmeninės ir žmogiškosios paslaugos, ir tikrai įspūdinga statistika.
🔶 Naujausias Kontaktų centro klubo renginys vyko svečiuose pas Töötukassa, kur gavome išsamų žvilgsnį į klientų aptarnavimo organizaciją. Vienas ryškiausių pavyzdžių – jų pokalbių roboto sprendimas, kuris reikšmingai sumažino gyvo pokalbio apimtis. Kaskart atidaręs pokalbį, klientas pirmiausia nukreipiamas į išmanų temų meniu – ir dažnai randa tinkamą atsakymą net nesusisiekęs su agentu.
🔶 Sužinojome ir tai, kad Töötukassa vidutinis skambučių skaičius vienam agentui juos iškelia į pačią lyderių poziciją – tikri Estijos čempionai kontaktų valdymo efektyvume!
🔶 Dar vienas įspūdingas pavyzdys – Genesys Cloud co-browse (bendro naršymo) funkcija veiksme. Ji leidžia agentams padėti svetainės lankytojams tiesiai ekrane, sprendžiant problemas greičiau ir suteikiant klientams galimybę kitą kartą patiems žinoti, kaip elgtis.
👏 Didelis ačiū mūsų svetingiems šeimininkams Töötukassa už įžvalgas ir šiltą priėmimą. Tokie susitikimai yra apie praktinę vertę, inovacijas ir stiprų bendruomenės ryšį.
Kontaktų centro klubas vienija pagrindinius Estijos kontaktų centrų vadovus iš Eesti Töötukassa, Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti, Tallink Grupp.
KC-klubas – tai profesionalų bendruomenė Estijos kontaktų centrų lyderiams, orientuota į klientų aptarnavimo gerinimą, patirties dalijimąsi ir naujausių kontaktų centrų technologijų įsisavinimą. Renginį organizuoja Adventus Solutions.