
Dirbtinis intelektas veiksme
Verslo ir klientų patirties revoliucija
Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Šiame straipsnių rinkinyje nagrinėjami DI praktiniai pritaikymai tiek klientų, tiek darbuotojų patirtyje. Nuo DI verslo strategijų kūrimo kontaktų centruose iki klientų lojalumo stiprinimo – DI atlieka lemiamą vaidmenį.
Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.
Susijęs turinys
Dirbtinis intelektas duomenų tinkluose
Dirbtinis intelektas klientų aptarnavimo srityje
Susiję straipsniai

Dirbtinis intelektas veikia: įžvalgos iš kontaktų centro klubo specialiosios sesijos
Dirbtinis intelektas (DI) ir automatizavimo galimybės kontaktų centruose: praktiniai pavyzdžiai, įskaitant DI tekstas-į-kalbą sprendimus Baltijos kalbomis, pokalbių robotus ir realaus laiko agentų palaikymą. Sužinokite, kaip DI pagerina klientų patirtį, išlaikant žmogiškąją empatiją.
Skaityti daugiau
Top 9 kontaktų centro tendencijos 2025 m
Sužinokite svarbiausias 2025 m. kontaktų centrų tendencijas - debesijos sprendimus, dirbtinį intelektą, daugiakanalį aptarnavimą ir kliento kelionės valdymą. Pažiūrėkite, kaip Baltijos įmonės prisitaiko prie naujosios skaitmeninės realybės.
Skaityti daugiau
Kontaktų centro klubo atidarymas Estijoje
Atraskite Estijos Kontaktų Centrų Klubą – naują profesionalią bendruomenę kontaktų centrų lyderiams, skirtą klientų patirties gerinimui, geriausios praktikos dalijimuisi ir naujausių technologijų įvaldymui.
Skaityti daugiau
Tendencijos 2025: vaizdo konferencijos
Susipažinkite su naujausiomis vaizdo konferencijų technologijų tendencijomis 2025 metams, įskaitant DI patobulintas funkcijas, išmanius hibridinio darbo sprendimus, viskas viename sistemas ir supaprastintą vartotojo patirtį. Sužinokite, kaip šios inovacijos pagerins bendradarbiavimą ir efektyvumą verslui, švietimui ir nuotolinėms komandoms.
Skaityti daugiau
29 svarbiausi kontaktų centro rodikliai ir metrikos
Peržiūrime 29 svarbiausius kontaktų centro metrikus, įskaitant First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) ir kitus. Sužinokite, kaip sekti pagrindinius našumo rodiklius (KPI), siekiant geresnių rezultatų. Pateikiame pilną sąrašą su paaiškinimais ir formulėmis.
Skaityti daugiau
Kontaktų centro klubo apsilankymas pas Booking Group
Įžvalgos iš KC-klubo vizito Booking Group kontaktų centre: Sužinojome, kaip Booking Group pasaulinė automobilių nuomos palaikymo komanda kasdien tvarko skambučius ir el. laiškus. Apsilankėme ir įmonės dirbtinio intelekto (DI) įrankiuose, kurie palengvina pokalbių kokybės vertinimą.
Skaityti daugiau
Kontaktų centro klubo 1-asis jubiliejus: kupini idėjų ir vertybių kupini metai!
Kontaktų centrų klubui – 1 metai! Nuo Genesys platformos atnaujinimų iki novatoriškų augimo idėjų – sužinokite, kaip ši bendruomenė padeda tobulinti verslo procesus, diegti technologijas ir siekti KPI sėkmės.
Skaityti daugiau