Atgal į Blogą
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kontaktų centrų klubas lankėsi Enefit Estonia - idėjos, inovacijos ir vaizdas, kurio neįmanoma pamiršti!

2025-06-18

Kas nutinka, kai susitinka geriausi Estijos kontaktų centrų profesionalai? Gimsta puikios idėjos, vertingi pokalbiai ir šį kartą – kvapą gniaužiantis vaizdas į Taliną.

Naujausias mūsų Kontaktų centro Klubo renginys vyko ENEFIT moderniame kontaktų centre, taip pat apsilankėme Elektrilevi, kurio patalpos yra šalia. Abu kontaktų centrai naudoja Genesys Cloud, suteikdami mums unikalią galimybę pamatyti, kaip viena platforma gali aptarnauti labai skirtingus verslo tikslus – kiekviena įmonė turi savo ritmą, struktūrą ir kliento kelią.

🔶 Susipažinome su kontaktų centrų komandų darbu, dalinomės patirtimi ir net skyrėme akimirką pasigrožėti Talino panorama. Viena iš puikių idėjų (life hack) – skaičiuoti bažnyčių bokštus pro langą – puikus būdas agentams pailsinti akis tarp skambučių (turime ir bažnyčių bokštų nuotrauką 📸 kaip įrodymą).

🔶 Po įžvalgos į ENEFIT kontaktų centro plėtros viziją, pokalbis natūraliai perėjo prie praktinių temų: kaip atpažinti ir užkirsti kelią sukčiavimo bandymams; kas daro triukšmą slopinančias ausines tikrai geromis agentams ir kaip GDPR yra taikomas kasdienėje veikloje.

🔶 Ypač aktyvios diskusijos vyko apie NPS (Net Promoter Score) – kaip jį matuoti, interpretuoti ir paversti realiais veiksmais.

Didelis ačiū mūsų svetingiems šeimininkams Kaido Kabral, Sofia Kapsta, Maaja Saluvee, taip pat visiems dalyviams. Šie renginiai įkvepia, suteikia praktinę vertę ir stiprina mūsų Klubo bendruomenę.

Kontaktų centro Klubas vienija pagrindinius Estijos kontaktų centrų vadovus iš Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti, Tallink Grupp ir Eesti Töötukassa.

Kontaktų centro Klubas – tai daugiau nei susitikimai. Tai profesionalų bendruomenė Estijos kontaktų centrų vadovams – orientuota į klientų patirties (customer experience) vystymą, patirties dalijimąsi ir naujausių technologijų įsisavinimą. Organizatorius – Adventus Solutions.

image

Susiję straipsniai

image

Dirbtinis intelektas veiksme

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

Skaityti daugiau
image

Kokybės valdymas kontaktų centruose: Kontaktų centrų klubas lankėsi ERGO Latvia

Contact Center Club lankėsi ERGO Latvijoje, kur dalijosi patirtimi apie kokybės valdymą kontaktų centruose. Aptarti pokalbių vertinimo standartai, efektyvaus grįžtamojo ryšio teikimas agentams ir Genesys Cloud įrankiai, gerinantys agentų veiklą, empatiją ir aktyvaus klausymosi įgūdžius klientų aptarnavime.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centrų klubas lankėsi Töötukassa - robotai, rodikliai ir geriausia praktika

Sužinokite pagrindines įžvalgas iš Kontaktų centrų klubas vizito į Töötukassa: išmanūs pokalbių robotai, mažinantys pokalbių apimtį, puikus agentų efektyvumas ir Genesys Cloud bendradarbiavimo funkcija veiksme. Tikri pavyzdžiai, kaip skaitmeniniai įrankiai ir žmonių aptarnavimas kuria išskirtinę klientų patirtį.

Skaityti daugiau
image

The State of Customer Experience: ką turi žinoti kiekvienas kontaktų centro vadovas

Daugiau nei pusė vartotojų pasitraukia po dviejų blogų patirčių. Sužinokite naujausias CX tendencijas iš "The State of CX Report 2025" ir atraskite, kaip dirbtinis intelektas ir sklandi daugiakanalė (omnichannel) patirtis gali padėti jūsų organizacijai išlaikyti klientus.

Skaityti daugiau
image

6 klientų ir darbuotojų patirties orkestravimo raidos lygiai

Sužinokite, kaip dirbtinis intelektas veikia klientų ir darbuotojų patirties derinimą. Straipsnyje nagrinėjami 6 tobulinimo lygiai – nuo ​​rankinių procesų iki universalaus automatizavimo – kurie padeda organizacijoms optimizuoti sistemas, procesus ir strategijas, kad jos galėtų augti ateityje.

Skaityti daugiau
image

Laidinių ir belaidžių tinklų ateitis: hibridinių tinklų kūrimas šiuolaikinėse įmonėse

Sužinokite, kaip diegti LAN ir WLAN su Wi-Fi 6/7, AI automatizacija ir Zero Trust saugumu. Įžvalgos iš Adventus Solutions 2025 m. gegužės vebinaro.

Skaityti daugiau
image

Svarbiausios įžvalgos iš renginio „Klientų patirtis – ką reikia žinoti 2025 m.!“

Technologijos ir dirbtinis intelektas keičia klientų aptarnavimą - jis tampa greitesnis, labiau suasmenintas ir efektyvesnis. Sužinokite naujausias kontaktų centro tendencijas ir ERGO patirtį su Genesys Cloud iš „Customer Experience 2025“ renginio Baltijos šalyse.

Skaityti daugiau