
Kontaktų centrų klubas lankėsi Enefit Estonia - idėjos, inovacijos ir vaizdas, kurio neįmanoma pamiršti!
Kas nutinka, kai susitinka geriausi Estijos kontaktų centrų profesionalai? Gimsta puikios idėjos, vertingi pokalbiai ir šį kartą – kvapą gniaužiantis vaizdas į Taliną.
Naujausias mūsų Kontaktų centro Klubo renginys vyko ENEFIT moderniame kontaktų centre, taip pat apsilankėme Elektrilevi, kurio patalpos yra šalia. Abu kontaktų centrai naudoja Genesys Cloud, suteikdami mums unikalią galimybę pamatyti, kaip viena platforma gali aptarnauti labai skirtingus verslo tikslus – kiekviena įmonė turi savo ritmą, struktūrą ir kliento kelią.
🔶 Susipažinome su kontaktų centrų komandų darbu, dalinomės patirtimi ir net skyrėme akimirką pasigrožėti Talino panorama. Viena iš puikių idėjų (life hack) – skaičiuoti bažnyčių bokštus pro langą – puikus būdas agentams pailsinti akis tarp skambučių (turime ir bažnyčių bokštų nuotrauką 📸 kaip įrodymą).
🔶 Po įžvalgos į ENEFIT kontaktų centro plėtros viziją, pokalbis natūraliai perėjo prie praktinių temų: kaip atpažinti ir užkirsti kelią sukčiavimo bandymams; kas daro triukšmą slopinančias ausines tikrai geromis agentams ir kaip GDPR yra taikomas kasdienėje veikloje.
🔶 Ypač aktyvios diskusijos vyko apie NPS (Net Promoter Score) – kaip jį matuoti, interpretuoti ir paversti realiais veiksmais.
Didelis ačiū mūsų svetingiems šeimininkams Kaido Kabral, Sofia Kapsta, Maaja Saluvee, taip pat visiems dalyviams. Šie renginiai įkvepia, suteikia praktinę vertę ir stiprina mūsų Klubo bendruomenę.
Kontaktų centro Klubas vienija pagrindinius Estijos kontaktų centrų vadovus iš Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti, Tallink Grupp ir Eesti Töötukassa.
Kontaktų centro Klubas – tai daugiau nei susitikimai. Tai profesionalų bendruomenė Estijos kontaktų centrų vadovams – orientuota į klientų patirties (customer experience) vystymą, patirties dalijimąsi ir naujausių technologijų įsisavinimą. Organizatorius – Adventus Solutions.