Atgal į Blogą
image
#ContactCenters
#AI
#Cloud
#CX
#EX
#Events
#Trends

Renginio ataskaita: „klientų patirtis – ką reikia žinoti 2024 m.!“

2024-09-09

Gegužės 29 d. Rygoje Adventus Solutions surengė išskirtinį renginį kontaktų centrų profesionalams, bendradarbiaudama su Genesys – pirmaujančia kontaktų centrų gamintoja. Renginyje dalyvavo daugiau nei 40 kontaktų centrų, klientų aptarnavimo ir IT skyrių vadovų iš Latvijos, Lietuvos ir Estijos.

Tai buvo puiki galimybė pramonės profesionalams susitikti, aptarti naujausias kontaktų centrų technologijas, pasimokyti iš pramonės lyderių, tokių kaip Regis Mace, Annelie Edling ir Kaido Kabral, ir pasisemti įkvėpimo iš tikros klientų istorijos iš Eesti Energia/ENEFIT!

image

Pagrindiniai mūsų renginio pasiūlymai:

🔶 Kliento istorija: Eesti Energia

Eesti Energia pasidalijo savo sėkmės istorija pereinant prie debesies pagrindu veikiančios kontaktų centro platformos Genesys Cloud, išsamiai apibūdindama naudotus sėkmės veiksnius ir strategijas.

🔶 Kontaktų centro perkėlimo į debesį pranašumai

Aptarėme debesų technologijomis pagrįstų sprendimų lankstumą ir pritaikomumą šiandienos dinamiškoje aplinkoje, išskirdami pagrindines tendencijas, galimas investicijas ir strategijas, kaip lengviau pereiti prie debesies sprendimo.

image

🔶 Kaip DI gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir kalbos modelį

Dalyviai sužinojo apie dirbtinio intelekto (DI) integravimą su Genesys Cloud platforma, įskaitant nuspėjamąjį DI, skirtą personalizuotam klientų aptarnavimui, virtualius agentus ir DI pagrįstą optimizavimą darbo jėgos planavimui.

🔶 Kaip sujungti front-office ir back-office su Genesys Cloud

Pranešėjai pristatė naują Genesys Cloud darbo automatizavimo funkcionalumą (work automation), kuris skirtas sumažinti atotrūkį tarp front-office ir back-office operacijų, gerinant bendrą klientų pasitenkinimą.

image

Ačiū mūsų įdomiems lektoriams ir aktyviems dalyviams!

Sekite naujienas ir būsimus renginius!

Susiję straipsniai

image

Dirbtinis intelektas veikia: įžvalgos iš kontaktų centro klubo specialiosios sesijos

Dirbtinis intelektas (DI) ir automatizavimo galimybės kontaktų centruose: praktiniai pavyzdžiai, įskaitant DI tekstas-į-kalbą sprendimus Baltijos kalbomis, pokalbių robotus ir realaus laiko agentų palaikymą. Sužinokite, kaip DI pagerina klientų patirtį, išlaikant žmogiškąją empatiją.

Skaityti daugiau
image

Top 9 kontaktų centro tendencijos 2025 m

Sužinokite svarbiausias 2025 m. kontaktų centrų tendencijas - debesijos sprendimus, dirbtinį intelektą, daugiakanalį aptarnavimą ir kliento kelionės valdymą. Pažiūrėkite, kaip Baltijos įmonės prisitaiko prie naujosios skaitmeninės realybės.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo atidarymas Estijoje

Atraskite Estijos Kontaktų Centrų Klubą – naują profesionalią bendruomenę kontaktų centrų lyderiams, skirtą klientų patirties gerinimui, geriausios praktikos dalijimuisi ir naujausių technologijų įvaldymui.

Skaityti daugiau
image

Tendencijos 2025: vaizdo konferencijos

Susipažinkite su naujausiomis vaizdo konferencijų technologijų tendencijomis 2025 metams, įskaitant DI patobulintas funkcijas, išmanius hibridinio darbo sprendimus, viskas viename sistemas ir supaprastintą vartotojo patirtį. Sužinokite, kaip šios inovacijos pagerins bendradarbiavimą ir efektyvumą verslui, švietimui ir nuotolinėms komandoms.

Skaityti daugiau
image

29 svarbiausi kontaktų centro rodikliai ir metrikos

Peržiūrime 29 svarbiausius kontaktų centro metrikus, įskaitant First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) ir kitus. Sužinokite, kaip sekti pagrindinius našumo rodiklius (KPI), siekiant geresnių rezultatų. Pateikiame pilną sąrašą su paaiškinimais ir formulėmis.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo apsilankymas pas Booking Group

Įžvalgos iš KC-klubo vizito Booking Group kontaktų centre: Sužinojome, kaip Booking Group pasaulinė automobilių nuomos palaikymo komanda kasdien tvarko skambučius ir el. laiškus. Apsilankėme ir įmonės dirbtinio intelekto (DI) įrankiuose, kurie palengvina pokalbių kokybės vertinimą.

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas veiksme

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

Skaityti daugiau
image

Šiemet šventėme Adventus komandos 30-metį!

Mūsų komanda švenčia jubiliejų! Nuo pradžios 1994 metais iki šių dienų – dėkojame klientams ir partneriams už bendrą kelią.

Skaityti daugiau