Atgal į Blogą
image
#ContactCenters
#AI
#CX

Ar klientai pasiruošę botams?

2024-01-12

Daugiau nei prieš 150 metų prancūzų autorius Victoras Hugo glaustai apibendrino realybę, su kuria susiduria šiandienos įmonės, žvelgdamas į automatizavimo ateitį ir kaip ji paveiks klientų patirtį. "Ateitis turi daug žodžių: silpna reiškia nepasiekiama. Nedrąsiems tai reiškia nežinomybę. Drąsiesiems reiškia galimybę."

Sparčiai populiarėjant išmaniesiems telefonams ir išmaniesiems įrenginiams, ateitis suteikia mums galimybių ir iššūkių kuriant naujus rankinių užduočių atlikimo metodus. Naudojant dirbtinį intelektą, naujos kartos automatizavimas jau naudoja duomenis naujais būdais, kad sukurtų efektyvią klientų patirtį.

6 Genesys (ataskaitos State of Customer Experience) dalis atskleidžia, kaip vartotojai ir įmonės ruošiasi didesniam automatizavimui ir kaip jie jaučiasi dėl klientų įtraukimo pokyčių.

Ar klientai pasiruošę robotams*?

Apklausę beveik 2 000 vartotojų ir 1 300 verslo respondentų Šiaurės Amerikoje, Europoje, Lotynų Amerikoje ir Azijos Ramiojo vandenyno regione, nustatėme, kad įmonės puikiai žino paslaugų automatizavimo naudą, ypač atliekant paprastas ir kartojamas užduotis. Tačiau vartotojai mažiau entuziastingai žiūri į robotus, kurie valdo daugiausia sąveikų.

Kai kurios tyrimo išvados:

  • 39 % įmonių teigia, kad siūlo pokalbių robotus, o 66 % įmonių planuoja naudoti tam tikros formos pokalbių robotus per ateinančius šešis mėnesius. Tačiau tik 2% vartotojų pasirenka juos naudoti
  • Jauni suaugusieji du kartus dažniau naudoja robotus nei 35–54 metų vartotojai ir šešis kartus dažniau nei vyresni nei 55 metų vartotojai.

Nors dauguma vartotojų vis dar nori kalbėtis su žmogumi, norėdami išspręsti sudėtingesnius klausimus, "natūralios kalbos supratimo" (Natural Language Understanding) ir mašininio mokymosi patobulinimai daro dirbtinio intelekto technologijas patrauklesnes. Tai akivaizdu greitai pritaikius tokias technologijas kaip Siri ir Google, o tai rodo, kad yra naujų būdų, kaip vartotojai gali pagerinti įsitraukimą.

"39% tyrime dalyvavusių įmonių teigia, kad siūlo pokalbių robotus, o 66% įmonių planuoja naudoti tam tikro tipo pokalbių robotus per ateinančius šešis mėnesius. Tačiau tik 2% vartotojų pasirenka juos naudoti."

IoT* poveikis

McKinsey & Company teigimu, galimas IoT ekonominis poveikis 2025 m. gali siekti 11 trilijonų USD per metus. Šį augimą lėmė išmatuojama IoT teikiama verslo nauda, ​​įskaitant geresnę klientų patirtį, darbuotojų įsitraukimą ir verslo optimizavimą. Išmaniosios automatizavimo galimybės yra praktiškai neribotos, todėl yra didelių galimybių, kuriomis automobilių, sveikatos priežiūros, mažmeninės prekybos ir elektronikos pramonės lyderiai jau pradėjo pasinaudoti.

Tačiau įmonės turi atidžiai stebėti, kaip vartotojai jaučiasi apie virtualius padėjėjus arba robotus. Genesys klientų patirties tyrimai rodo, kad vartotojų ‘komfortas’ su daiktų interneto įrenginiais atsilieka nuo įmonių pasirengimo juos naudoti.

*bot – arba virtualus asistentas iš esmės yra kompiuterinė programa, kurianti dialogą tarp žmogaus ir kompiuterio

*IoT (internet of things) – daiktų internetas

Susiję straipsniai

image

Dirbtinis intelektas veikia: įžvalgos iš kontaktų centro klubo specialiosios sesijos

Dirbtinis intelektas (DI) ir automatizavimo galimybės kontaktų centruose: praktiniai pavyzdžiai, įskaitant DI tekstas-į-kalbą sprendimus Baltijos kalbomis, pokalbių robotus ir realaus laiko agentų palaikymą. Sužinokite, kaip DI pagerina klientų patirtį, išlaikant žmogiškąją empatiją.

Skaityti daugiau
image

Top 9 kontaktų centro tendencijos 2025 m

Sužinokite svarbiausias 2025 m. kontaktų centrų tendencijas - debesijos sprendimus, dirbtinį intelektą, daugiakanalį aptarnavimą ir kliento kelionės valdymą. Pažiūrėkite, kaip Baltijos įmonės prisitaiko prie naujosios skaitmeninės realybės.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo atidarymas Estijoje

Atraskite Estijos Kontaktų Centrų Klubą – naują profesionalią bendruomenę kontaktų centrų lyderiams, skirtą klientų patirties gerinimui, geriausios praktikos dalijimuisi ir naujausių technologijų įvaldymui.

Skaityti daugiau
image

Tendencijos 2025: vaizdo konferencijos

Susipažinkite su naujausiomis vaizdo konferencijų technologijų tendencijomis 2025 metams, įskaitant DI patobulintas funkcijas, išmanius hibridinio darbo sprendimus, viskas viename sistemas ir supaprastintą vartotojo patirtį. Sužinokite, kaip šios inovacijos pagerins bendradarbiavimą ir efektyvumą verslui, švietimui ir nuotolinėms komandoms.

Skaityti daugiau
image

29 svarbiausi kontaktų centro rodikliai ir metrikos

Peržiūrime 29 svarbiausius kontaktų centro metrikus, įskaitant First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) ir kitus. Sužinokite, kaip sekti pagrindinius našumo rodiklius (KPI), siekiant geresnių rezultatų. Pateikiame pilną sąrašą su paaiškinimais ir formulėmis.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo apsilankymas pas Booking Group

Įžvalgos iš KC-klubo vizito Booking Group kontaktų centre: Sužinojome, kaip Booking Group pasaulinė automobilių nuomos palaikymo komanda kasdien tvarko skambučius ir el. laiškus. Apsilankėme ir įmonės dirbtinio intelekto (DI) įrankiuose, kurie palengvina pokalbių kokybės vertinimą.

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas veiksme

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo 1-asis jubiliejus: kupini idėjų ir vertybių kupini metai!

Kontaktų centrų klubui – 1 metai! Nuo Genesys platformos atnaujinimų iki novatoriškų augimo idėjų – sužinokite, kaip ši bendruomenė padeda tobulinti verslo procesus, diegti technologijas ir siekti KPI sėkmės.

Skaityti daugiau