
Dirbtinis intelektas veikia: įžvalgos iš kontaktų centro klubo specialiosios sesijos
Speciali sesija buvo skirta vienai aktualiausių temų – dirbtinio intelekto (DI) panaudojimui ir automatizavimui kontaktų centruose.
✅ Pagrindinės išvados
Klubo nariai pasidalino praktiniais pavyzdžiais, kuriuos jau yra įdiegę savo įmonėse:
- AI padedamas teksto į kalbą (Text-to-Speech) baltų kalbomis
- Pokalbių robotai įmonių svetainėse ir klientų programose
- AI Copilot sprendimai, padedantys agentams kasdieniame darbe
Taip pat didėja susidomėjimas Conversational AI sprendimais – siekiant efektyviau tvarkyti pirmąjį kontaktą su klientu ir dažnai užduodamus klausimus, atlaisvinant agentų laiką sudėtingesnėms užduotims.
Nors dirbtinis intelektas padeda susisteminti informaciją ir pateikti greitus atsakymus, gyvas žmonių kontaktas vis tiek yra nepakeičiamas – ypač kai pokalbiui reikia niuansuoto problemų sprendimo ar nestandartinio požiūrio.
KC-klubo nariai atstovauja airBaltic, Citadele banka, Bigbank, ENEFIT, ERGO Latvia, Economy Bookings (Booking group), GASO, Latvijas Pasts ir Latvijas mobilais telefons – įmones, kurios kasdien teikia puikų klientų aptarnavimą. Klubo organizatoriai – Adventus Solutions – kontaktų centro ekspertai, turintys daugiau nei 25 metų patirtį šioje srityje.
Išskirtinis Kontaktų centro klubas vienija pirmaujančių Latvijos įmonių kontaktų centrų vadovus. Siekiant sukurti profesionalią bendruomenę, kurioje būtų galima dalytis patirtimi, tobulinti klientų aptarnavimo standartus ir mokytis naujausių KC technologijų.
Jei norite sužinoti daugiau ar tapti CC-Club nariu, susisiekite su mumis.