Atgal į Blogą
image
#Events

Adventus Solutions organizavo baltijos šalių seminarą „tyrinėk klientų aptarnavimo srities naujoves“

2022-09-20

Inovatyvių sprendimų naudojimas kontaktų centrų arba klientų paramos tarnybų veikloje yra viena iš pagrindinių veiksmingo organizacijų ir klientų ryšio sąlygų – teigia pasaulyje pripažinti Rygoje vykusio Adventus Solutions surengto Baltijos šalių seminaro „Tyrinėk klientų aptarnavimo srities naujoves“ IT&T ekspertai.

Pagrindinėmis ateities tendencijomis ekspertai pripažino vaizdo ryšio (įrašų ir interneto) vaidmens padidėjimą ir visų komunikacijos kanalų sujungimą į vieną IT platformą.

Šiais metais renginyje apsilankė 50 žmonių, tarp jų – pirmaujančių Baltijos šalių įmonių kontaktų centrų vadovai ir specialistai, IT specialistai. Renginio ekspertai – pripažinti pasaulio kontaktų centrų technologijų gamintojai „Alcatel-Lucent“, „Genesys“, „Jabra“.

Susiję straipsniai

image

Kontaktų centrų klubas lankėsi Enefit Estonia - idėjos, inovacijos ir vaizdas, kurio neįmanoma pamiršti!

Sužinokite, kaip Estijos pirmaujantys kontaktų centrai naudoja Genesys Cloud klientų patirčiai gerinti. Pagrindinės įžvalgos iš Contact Center Club susitikimo Enefit: hibridinis darbas, NPS praktika, sukčiavimo prevencija ir inovacijos kontaktų centruose. Organizuoja Adventus Solutions.

Skaityti daugiau
image

Laidinių ir belaidžių tinklų ateitis: hibridinių tinklų kūrimas šiuolaikinėse įmonėse

Sužinokite, kaip diegti LAN ir WLAN su Wi-Fi 6/7, AI automatizacija ir Zero Trust saugumu. Įžvalgos iš Adventus Solutions 2025 m. gegužės vebinaro.

Skaityti daugiau
image

Svarbiausios įžvalgos iš renginio „Klientų patirtis – ką reikia žinoti 2025 m.!“

Technologijos ir dirbtinis intelektas keičia klientų aptarnavimą - jis tampa greitesnis, labiau suasmenintas ir efektyvesnis. Sužinokite naujausias kontaktų centro tendencijas ir ERGO patirtį su Genesys Cloud iš „Customer Experience 2025“ renginio Baltijos šalyse.

Skaityti daugiau
image

Pokyčių valdymas kontaktų centruose – įkvepiantis apsilankymas LMT

Sužinokite svarbiausias įžvalgas iš Kontaktų centro klubo vizito į „Latvijas Mobilais Telefons“ (LMT): pokalbių robotų naudojimas, pokyčių valdymo strategijos, vidinė komunikacija ir veiklos stebėsena – patirtimi dalijosi pirmaujantys Latvijos kontaktų centrų profesionalai.

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas veikia: įžvalgos iš kontaktų centro klubo specialiosios sesijos

Dirbtinis intelektas (DI) ir automatizavimo galimybės kontaktų centruose: praktiniai pavyzdžiai, įskaitant DI tekstas-į-kalbą sprendimus Baltijos kalbomis, pokalbių robotus ir realaus laiko agentų palaikymą. Sužinokite, kaip DI pagerina klientų patirtį, išlaikant žmogiškąją empatiją.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo atidarymas Estijoje

Atraskite Estijos Kontaktų Centrų Klubą – naują profesionalią bendruomenę kontaktų centrų lyderiams, skirtą klientų patirties gerinimui, geriausios praktikos dalijimuisi ir naujausių technologijų įvaldymui.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo apsilankymas pas Booking Group

Įžvalgos iš KC-klubo vizito Booking Group kontaktų centre: Sužinojome, kaip Booking Group pasaulinė automobilių nuomos palaikymo komanda kasdien tvarko skambučius ir el. laiškus. Apsilankėme ir įmonės dirbtinio intelekto (DI) įrankiuose, kurie palengvina pokalbių kokybės vertinimą.

Skaityti daugiau
image

Šiemet šventėme Adventus komandos 30-metį!

Mūsų komanda švenčia jubiliejų! Nuo pradžios 1994 metais iki šių dienų – dėkojame klientams ir partneriams už bendrą kelią.

Skaityti daugiau