Atgal į Blogą
image
#ContactCenters
#CX
#DigitalAge

Kaip skaitmeniniame amžiuje prakalbinti klientą?

2024-04-16

BiSMART Forum 2016 | RYGA

Mes gyvename tokiu metu, kai bendravimas tampa skaitmeninis. Be to, klientai vis dažniau bendravimą su įmone renkasi per socialinius tinklus, naudodamiesi mobiliosiomis programomis, pokalbių svetainėmis ir el. paštu, pasikeitę ir pirkimo įpročiai – pirmenybė teikiama internetinėms parduotuvėms. Kad neprarastų savo pozicijų arba priešingai – kad įgytų daugiau naujų klientų, bendrovės turi galvoti ir atidžiai sekti, kaip keičiasi jų klientų įpročiai. Dar daugiau – jos turi keistis ir pačios, kad su savo klientais galėtų kalbėtis ta kalba, kurią jie supranta, ir rinktis tuos kanalus, kuriais naudojasi jie

Todėl BiSMART platformos partneris, IT ir komunikacinių technologijų sprendimų bendrovė "Adventus Solutions” BiSMART Forum 2016.11.24  pasiūlė aktualią temą – „Skaitmeninės eros kliento įtraukimas“„Customer engagement in Digital World“. Apie tai papasakojo pirmaujanti pasaulyje daugiakanalių klientų ryšių ir kontaktų centro sprendimų kūrimo įmonės „Genesys“ strateginis Skaitmeninių kanalų verslo direktorius Richard McCrossan.

„Skaitmeninės technologijos pasikeitė: klientas nori kitu būdu bendrauti su įmone, todėl mano tikslas – padėti įmonių vadovams suprasti, kaip jie gali patenkinti reiklių skaitmeninio amžiaus klientų poreikius. Tuo pačiu metu rasti įžvalgų esminiuose dalykuose ir svarbiausiuose žingsniuose, kurių reikia imtis, kad įmonė kiek įmanoma veiksmingiau susisiektų su skaitmeniniu klientu. Manau, kad ši tema aktuali bet kokio masto ar srities įmonei, vadovams, atsakingiems už pardavimus, rinkodarą, verslo plėtrą ar klientų lojalumą“, – sako Ričardas.

Pasak eksperto, vienas iš pirmųjų žingsnių, siekiant skaitmeniniame amžiuje pritraukti klientus, yra tokių komunikacijos kanalų užtikrinimas, kuriais nori naudotis įmonės klientas – mobilieji prietaisai, interneto svetainės, socialiniai tinklai, daiktų internetas ir pan.

„Svarbiausia, kad šiuose kanaluose yra laikomasi sistemiškumo ir jie neprieštarauja vienas kitam. Iš tiesų tai reiškia, kad darbuotojams turi būti prieinama patogi ir vieninga platforma, kur galima valdyti visus šiuos kanalus, kurie galėtų individualizuoti klientą realiu laiku ir užtikrinti sprendimų priėmimą“, – aiškina Makrossanas.

Makrossanas taip pat priduria, jog esminė įmonės skaitmeninė transformacijos dalis yra tokių platformų kūrimas, kurios garantuotų sklandų perėjimą nuo automatinių procesų prie savitarnos, taip pat gebėtų aktyviai prakalbinti pirkėją būtent tuo metu, kai jam atsirado poreikis.

Kviečiame pažvelgti į nedidelį pavyzdį – sprendimą, kuris "Genesys" buvo sukurtas vienam iš pasaulio telekomunikacijų gigantų "Vodafone” https://www.youtube.com/watch?v=rTYlhxCuAOk

Susiję straipsniai

image

Dirbtinis intelektas veikia: įžvalgos iš kontaktų centro klubo specialiosios sesijos

Dirbtinis intelektas (DI) ir automatizavimo galimybės kontaktų centruose: praktiniai pavyzdžiai, įskaitant DI tekstas-į-kalbą sprendimus Baltijos kalbomis, pokalbių robotus ir realaus laiko agentų palaikymą. Sužinokite, kaip DI pagerina klientų patirtį, išlaikant žmogiškąją empatiją.

Skaityti daugiau
image

Top 9 kontaktų centro tendencijos 2025 m

Sužinokite svarbiausias 2025 m. kontaktų centrų tendencijas - debesijos sprendimus, dirbtinį intelektą, daugiakanalį aptarnavimą ir kliento kelionės valdymą. Pažiūrėkite, kaip Baltijos įmonės prisitaiko prie naujosios skaitmeninės realybės.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo atidarymas Estijoje

Atraskite Estijos Kontaktų Centrų Klubą – naują profesionalią bendruomenę kontaktų centrų lyderiams, skirtą klientų patirties gerinimui, geriausios praktikos dalijimuisi ir naujausių technologijų įvaldymui.

Skaityti daugiau
image

29 svarbiausi kontaktų centro rodikliai ir metrikos

Peržiūrime 29 svarbiausius kontaktų centro metrikus, įskaitant First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) ir kitus. Sužinokite, kaip sekti pagrindinius našumo rodiklius (KPI), siekiant geresnių rezultatų. Pateikiame pilną sąrašą su paaiškinimais ir formulėmis.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo apsilankymas pas Booking Group

Įžvalgos iš KC-klubo vizito Booking Group kontaktų centre: Sužinojome, kaip Booking Group pasaulinė automobilių nuomos palaikymo komanda kasdien tvarko skambučius ir el. laiškus. Apsilankėme ir įmonės dirbtinio intelekto (DI) įrankiuose, kurie palengvina pokalbių kokybės vertinimą.

Skaityti daugiau
image

Pasiruošimas naudoti Wi-Fi7: 5 pagrindiniai žingsniai jūsų tinklo ateičiai

Pasiruoškite Wi-Fi 7 su 5 svarbiais žingsniais! Užtikrinkite savo tinklą greičiu iki 46 Gbps, modernizuodami prieigos komutatorius, diegdami paskirstytą belaidę architektūrą, naudodami vieningą valdymą ir rinkdamiesi tinkamus prieigos taškus. Optimizuokite našumą ir užtikrinkite tinklo ryšio ateities saugumą!

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas veiksme

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo 1-asis jubiliejus: kupini idėjų ir vertybių kupini metai!

Kontaktų centrų klubui – 1 metai! Nuo Genesys platformos atnaujinimų iki novatoriškų augimo idėjų – sužinokite, kaip ši bendruomenė padeda tobulinti verslo procesus, diegti technologijas ir siekti KPI sėkmės.

Skaityti daugiau