Atgal į Blogą
image
#ContactCenters
#AI
#CX
#EX

4 pagrindiniai dirbtinio intelekto verslo modelio elementai

2024-07-19

Klientų patirties (CX) technologijos tobulinimas naudojant dirbtinį intelektą (DI) nebėra tik gražus priedas. Dirbtinis intelektas yra svarbus siekiant užtikrinti individualizavimą ir kontekstinį atitikimą, kurio vartotojai tikisi iš paslaugų teikimo.

Tačiau net klientų patirties specialistai, kurie aistringai naudoja dirbtinį intelektą savo klientų ir darbuotojų patirčiai palaikyti, ne visada žino, nuo ko pradėti arba kaip geriausiai įvertinti jo vertę. Norėdami tai padaryti, turite vadovautis patikrinta AI verslo modelio kūrimo metodika.

Tradicinių technologijų ar sprendimų pritaikymo verslas paprastai grindžiamas paprastais rodikliais. Priešingai, AI verslo atveju turėtų būti atsižvelgiama į unikalias technologijos savybes, įskaitant priklausomybę nuo duomenų, mokymosi galimybes ir proceso poveikį. Taip pat reikia atsižvelgti į MI etinius klausimus.

1. Pasiekite sutarimą dėl savo DI strategijos

Pirmasis žingsnis kuriant DI verslo atvejį yra pasiekti sutarimą. Ir tai prasideda nuo pagrindinių suinteresuotųjų šalių poreikių ir tikslų supratimo.

Tai apima numatomos verslo naudos tikslus, tikslus, susijusius su naujosiomis technologijomis, pvz., bendrosios nuosavybės sąnaudos (TCO), ir finansinius aspektus, pvz., taupymą dėl veiklos efektyvumo.

Taip pat labai svarbu suprasti šių suinteresuotųjų šalių susirūpinimą, kad būtumėte pasirengę atsakyti į visus prieštaravimus. Įgijus šią įžvalgą, bus lengviau bendrauti ir bendradarbiauti, kad galėtumėte susisiekti su organizacijomis ir suburti įvairias funkcijas atliekančias komandas siekiant bendrų tikslų.

2. Prioritetų nustatymas pagal naudojimo scenarijų

Yra daugybė būdų, kaip naudoti DI klientų ir darbuotojų patirčiai palaikyti. Svarbu suprasti, kurie naudojimo atvejai suteiks didžiausią vertę jūsų organizacijai, o kurie – ilgalaikę naudą.

Naudokite šią informaciją ne tik nustatydami pirmenybę DI projektams, bet ir norėdami pasirinkti bandomuosius projektus, kurie duos greitų laimėjimų. Ir išsiaiškinkite, kas suteiks komandoms pasitikėjimo imtis didesnių projektų, kad paskatintų ilgalaikę transformaciją.

Suplanuokite centralizuotą žinių centrą, kuriame būtų pateikti atitinkami duomenys, skirti įvairiems naudojimo atvejams ir susijusiems projektams paremti. Ji taip pat turėtų užtikrinti nuoseklumą ir padėti gerinti duomenų kokybę.

3. Nustatyti sėkmės rodiklius

DI diegimas gali būti naudingas klientų ir darbuotojų patirčiai įvairiais būdais. Taigi dirbtinio intelekto vertės apskaičiavimas reiškia, kad jo duodamus rezultatus reikia žiūrėti iš kelių perspektyvų.

Pavyzdžiui, laikas, sutaupytas automatizuojant procesą, pvz., skambučių surinkimą, gali turėti teigiamos įtakos atskirų agentų veiklos metrikai. Tai lemia didesnį komandos produktyvumą ir trumpesnį klientų laukimo laiką.

Tačiau pažvelgti į tiesioginę naudą yra tik pradžia. Taip pat apsvarstykite ilgalaikes sėkmės priemones. Pavyzdžiui, naudojant dirbtinį intelektą, kad būtų galima automatizuoti kelias rankines užduotis, kurias agentai paprastai atlieka kiekvienos sąveikos metu, bendrai galima pasiekti tokį reikšmingą našumo padidėjimą, kad jums nereikės samdyti tiek daug agentų. Ir tai sumažina išlaidas. Be to, apsvarstykite nefinansinę naudą, pvz., didesnį klientų ir darbuotojų pasitenkinimą, nes klientų prašymai išsprendžiami efektyviau.

4. Rodyti vertę

Apibrėžę sėkmės rodiklius, galėsite parodyti pagrindinius DI diegimo privalumus kiekvienu prioritetinio naudojimo atveju. Tai svarbu, bet tai tik išeities taškas.

Sujungę šiuos privalumus, kad parodytumėte didesnį trumpalaikį ir ilgalaikį potencialą, sukursite įtikinamą istoriją apie tikrąją DI vertę jūsų organizacijai. Pridėję naujovių ir nuolatinio optimizavimo, sukursite dar tvirtesnį DI pritaikymo pagrindą.

Perskaitykite vadovą “Telling the CX transformation story: How to build your business case for AI”, kad galėtumėte giliau pasinerti į kiekvieną iš keturių AI verslo atvejo metodologijos elementų.

Šaltinis: Genesys Cup of G edition.

Adventus Solutions, bendradarbiaudama su Genesys, padeda įmonėms diegti daugialypės terpės kontaktų centrų platformas ir dirbtinio intelekto sprendimus. Norėdami gauti daugiau informacijos apie Genesys Cloud Contact Center platformą, ieškokite produkto aprašyme arba susisiekite su mumis ir mes mielai padėsime.

Susiję straipsniai

image

6 klientų ir darbuotojų patirties orkestravimo raidos lygiai

Sužinokite, kaip dirbtinis intelektas veikia klientų ir darbuotojų patirties derinimą. Straipsnyje nagrinėjami 6 tobulinimo lygiai – nuo ​​rankinių procesų iki universalaus automatizavimo – kurie padeda organizacijoms optimizuoti sistemas, procesus ir strategijas, kad jos galėtų augti ateityje.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo apsilankymas pas GASO

Trumpas apsilankymas pas GASO: apsilankėme GASO klientų aptarnavimo ir avarinės tarnybos 24/7 kontaktiniuose centruose, kad susipažintume su jų darbu. Pasidalinome patirtimi, susijusia su JTC matavimu ryšių centruose JC, darbuotojų motyvacijos metodais ir ryšių centro vadovo, kaip ugdytojo, vaidmeniu.

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas veiksme

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

Skaityti daugiau
image

Techninės aplinkybės perėjant Iš vietos į debesių kontaktų centrą

Visų pramonės šakų įmonės pereina prie debesies pagrindu veikiančio kontaktų centro. Pažvelkime į 6 svarbiausius aspektus, į kuriuos reikia atsižvelgti pereinant į debesies pagrindu veikiantį kontaktų centrą

Skaityti daugiau
image

Renginio ataskaita: „klientų patirtis – ką reikia žinoti 2024 m.!“

Adventus Solutions surengė išskirtinį renginį kontaktų centrų vadovams, bendradarbiaudama su gamintoju Genesys. Tai buvo puiki galimybė pramonės profesionalams susitikti, aptarti naujausias kontaktų centro technologijas, pasimokyti iš pramonės lyderių ir pasisemti įkvėpimo iš Eesti Energia/ENEFIT klientų istorijos.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų Centro Klubo apsilankymas Citadele banka

Neseniai Kontaktų centro klubo nariai turėjo galimybę apsilankyti Citadele banko Sky Branch kontaktų centre ir giliau susipažinti su savo kasdiene veikla. Vizitas suteikė galimybę susipažinti su jų klientų aptarnavimo sprendimais, įskaitant efektyvų dirbtinio intelekto (DI) valdomą pokalbių robotą, kuris jau yra integruotas į banko svetainę.

Skaityti daugiau
image

DI ABĖCĖLĖ: kontaktų centrų dirbtinio intelekto terminija. 8 dažniausiai naudojamos technologijos

Atraskite 8 dažniausiai naudojamas dirbtinio intelekto technologijas ir priemones, kad jas būtų galima patikimai naudoti ir pasiekti konkrečių išmatuojamų rezultatų.

Skaityti daugiau
image

Kliento istorija: Eesti Energia & Enefit tvarumo pasiekia debesijos paslaugomis

Pasirinkusi GenesysCloud™ platformą kaip įmonės standartą, Eesti Energia apjungė savo kontaktų centrus iš 5 šalių, kartu užtikrindama ekologiškesnę veiklą ir sumažindama būtinus IT išteklius.

Skaityti daugiau