
Pokyčių valdymas kontaktų centruose – įkvepiantis apsilankymas LMT
Kaip Kontaktų centro klubo dalis, lankėmės LMT, kur sužinojome, kaip jų komanda profesionaliai tvarko šimtus klientų skambučių ir el. laiškų per dieną 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę – tiek teikdama informaciją, tiek spręsdama techninius klausimus.
✅ Pasidalijome savo patirtimi naudojant pokalbių robotus klientų aptarnavime
✅ Aptarėme pokyčių valdymą kontaktų centruose – kaip įdiegti naujovę ne tik pasakant „kaip bus“, bet ir parodant darbuotojams kelią, pateikiant pavyzdžių, įrankių ir palaikymo.
✅ Praktinės rekomendacijos – nuo komunikacijos iki veiklos vertinimo – dalyvių pokyčių valdymo patirtis buvo išties vertinga!
Didelis ačiū Zanei Jēkabsonei už šiltą priėmimą ir galimybę pasimokyti iš LMT patirties!
KC-klubo nariai atstovauja airBaltic, Citadele banka, Bigbank, ENEFIT, ERGO Latvia, Economy Bookings (Booking group), GASO, Latvijas Pasts ir Latvijas mobilais telefons – įmones, kurios kasdien teikia puikų klientų aptarnavimą. Klubo organizatoriai – Adventus Solutions – kontaktų centro ekspertai, turintys daugiau nei 25 metų patirtį šioje srityje.
Išskirtinis Kontaktų centro klubas vienija pirmaujančių Latvijos įmonių kontaktų centrų vadovus. Siekiant sukurti profesionalią bendruomenę, kurioje būtų galima dalytis patirtimi, tobulinti klientų aptarnavimo standartus ir mokytis naujausių KC technologijų.
Jei norite sužinoti daugiau ar tapti CC-Club nariu, susisiekite su mumis.