Atgal į Blogą
image
#Networks
#Trends
#Wi-Fi
#DigitalAge
#Events

Duomenų tinklo transformacija 2024 m.

2023-12-15

Nuo IT supaprastinimo iki įmonės Wi-Fi tobulumo

Wi-Fi 6/6e ir būsimas Wi-Fi 7 | LAN tendencijos | Autonominiai tinklai

Spalio 18 ir 19 dienomis surengėme kasmetinius internetinius seminarus „Duomenų tinklų transformacija 2024“. Pasidalinome svarbiomis įžvalgomis, kaip moderni įmonė gali pereiti nuo IT veiklos optimizavimo prie efektyvaus WiFi tinklo kūrimo. Šis kelias reikalauja savalaikio planavimo, investicijų ir įsipareigojimo neatsilikti nuo naujausių technologijų. Labai ačiū mūsų pranešėjams ir daugiau nei 150 dalyvių – Baltijos šalių IT profesionalams!

PAGRINDINĖS IŠVADOS & TENDENCIJOS 2024:

🌐 2023 metų verslo aplinka toliau vystosi skaitmeninimo, dirbtinio intelekto, virtualios ir papildytos realybės bei debesų kompiuterijos kryptimi. Aplinkosaugos, socialiniai ir valdymo (ESG) kriterijai, naudojami įmonės tvarumui ir socialiniam poveikiui įvertinti, dabar yra pagrindiniai verslo strategijų elementai.

undefined

📶 Nuolatinė Wi-Fi raida Šiuo metu WiFi 6 ir 6E užima svarbiausią vietą, tačiau artimiausiu metu jau tikimasi WiFi 7, siūlančio dar didesnį pralaidumą, duomenų perdavimo greitį ir geresnę vartotojo patirtį naudojant AR/VR (Augmented Reality/Virtual Reality), 4K ir 8K programas. Vaizdo transliavimas. Naujasis Wi-Fi 7 standartas (802.11be) yra pagrįstas ankstesniu Wi-Fi 6/6E standartu su

KELIAIS PATOBULINIMAIS:

  • didesnis bendras pralaidumas
  • didesnis duomenų perdavimo greitis
  • novatoriškas moduliavimo formatų naudojimas
  • daugiau naudotojų viename įrenginyje
  • Wi-Fi 7 idealiai tinka įvairiems naudojimo atvejams, įskaitant papildytą realybę/virtualią realybę (AR/VR), 4K ir 8K vaizdo transliaciją ir kt.

Naujasis Wi-Fi 7 standartas turėtų būti ratifikuotas 2024 m.

image

📡 Alcatel-Lucent Stellar Wi-Fi sprendimas dėl paskirstytos valdymo architektūros pašalina (single point of faulure) problemą, leidžia pasiekti geresnį mastelį ir sumažina paketų vėlavimą tinkle. Tinklo valdymo platforma OmniVista 2500 siūlo vieningą LAN, WLAN, vartotojų, daiktų interneto įrenginių ir programų valdymą.

undefined

🔴 LAN tinklų tendencijos rodo ir iššūkius, ir galimybes. Pagrindiniai IT iššūkiai yra būtinybė užtikrinti visišką tinklo stebėjimą (visibility), atsižvelgti į išteklių apribojimus ir nuolatinį išlaidų mažinimą. Sėkmingas tinklo modernizavimas savo ruožtu sumažina tinklo gedimų skaičių, pagerina vartotojų pasitenkinimą ir siūlo paprastą tinklo valdymą derinant LAN ir WLAN segmentus.

🔌 Tinklo virtualizacija (TV) gali sujungti kelis fizinius tinklus į vieną virtualų tinklą, taip pat gali padalinti vieną fizinį tinklą į atskirus, nepriklausomus virtualius tinklus. Televizija optimizuoja fizinių išteklių naudojimą, leisdama keliems virtualiems tinklams bendrai naudoti tą pačią infrastruktūrą, o tai leidžia sutaupyti išlaidų ir geriau panaudoti išteklius. Be to, vienas nuo kito atskirti virtualūs tinklai pagerina saugumą ir privatumą. Virtualizacija įgalina veiklos išteklių mastelį ir leidžia juos dinamiškai paskirstyti pagal kintančius reikalavimus.

undefined

🤖 Autonominiai tinklai – tai koncepcija, numatanti naudoti tinklus su aukštu automatizavimo ir savivaldos laipsniu. Šiuose tinkluose naudojamos pažangios technologijos, tokios kaip dirbtinis intelektas (AI), mašinų mokymasis ir išmanieji algoritmai, kad būtų galima atlikti įvairias tinklo užduotis be nuolatinio tinklo administratorių rankinio įsikišimo. Autonominių tinklų tikslas – pagerinti tinklo efektyvumą, patikimumą ir lankstumą bei sumažinti tinklo administratorių veiklos naštą. Naudodami autonominį tinklą, IT vadovai dabar gali nukreipti savo dėmesį į verslą, o ne kurti ir valdyti savo infrastruktūrą, pvz., sumažinti IT darbo krūvį, gerinti naudotojų patirtį ir užtikrinti svarbių operacijų vykdymą (mission-critical operations).

undefined

Webinarai „Duomenų tinklo transformacija 2024“ – tai kasmetinis Adventus Solutions ir Alcatel-Lucent Enterprise renginys apie nuolat kintantį duomenų tinklų pasaulį, transformaciją, technologinį pritaikymą, tinklo efektyvumo didinimą ir saugumo iššūkius.

undefined

Adventus Solutions – patikimas Alcatel-Lucent partneris Baltijos šalyse jau daugiau nei 25 metus – yra pasirengęs padėti pereiti prie naujų Wi-Fi standartų su nedidelėmis investicijomis ir minimalia finansine rizika; atlikti tinklo virtualizavimą, diegti tinklo valdymą. 💼🔝 Taip pat:

Kaip Adventus Solutions gali padėti jūsų duomenų tinklo projektams:

  • Turime unikalią duomenų tinklo sprendimų ir architektūros patirtį
  • Padėkite kuriant duomenų tinklo ir balso sprendimų specifikacijas bei valdymo užklausas
  • Konkurencingos kainos, sandorių registracija gamintojo svetainėje
  • Bandymas prieš perkant
  • Gamintojo garantija gaminiams

Turite klausimą, į kurį galėtume padėti? Kreipkitės dėl nemokamos konsultacijos ir mūsų specialistai susisieks su jumis ir aptars detales.

Susiję straipsniai

image

Dirbtinis intelektas veiksme

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas duomenų tinklų technologijose: 7 aktualios tendencijos

Sužinokite, kaip dirbtinis intelektas transformuoja duomenų tinklus, suteikdamas vartotojui draugiškus, efektyvius ir tvarius sprendimus. Atraskite 7 aktualiausias tendencijas, įskaitant autonominius tinklus, DI valdomą 5G ir skaitmeninius dvynius.

Skaityti daugiau
image

Kokybės valdymas kontaktų centruose: Kontaktų centrų klubas lankėsi ERGO Latvia

Contact Center Club lankėsi ERGO Latvijoje, kur dalijosi patirtimi apie kokybės valdymą kontaktų centruose. Aptarti pokalbių vertinimo standartai, efektyvaus grįžtamojo ryšio teikimas agentams ir Genesys Cloud įrankiai, gerinantys agentų veiklą, empatiją ir aktyvaus klausymosi įgūdžius klientų aptarnavime.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centrų klubas lankėsi Töötukassa - robotai, rodikliai ir geriausia praktika

Sužinokite pagrindines įžvalgas iš Kontaktų centrų klubas vizito į Töötukassa: išmanūs pokalbių robotai, mažinantys pokalbių apimtį, puikus agentų efektyvumas ir Genesys Cloud bendradarbiavimo funkcija veiksme. Tikri pavyzdžiai, kaip skaitmeniniai įrankiai ir žmonių aptarnavimas kuria išskirtinę klientų patirtį.

Skaityti daugiau
image

The State of Customer Experience: ką turi žinoti kiekvienas kontaktų centro vadovas

Daugiau nei pusė vartotojų pasitraukia po dviejų blogų patirčių. Sužinokite naujausias CX tendencijas iš "The State of CX Report 2025" ir atraskite, kaip dirbtinis intelektas ir sklandi daugiakanalė (omnichannel) patirtis gali padėti jūsų organizacijai išlaikyti klientus.

Skaityti daugiau
image

10 tinklo saugumo patarimų: kaip apsaugoti savo įmonės IT infrastruktūrą

Sužinokite 10 praktinių patarimų, kaip sustiprinti tinklo saugumą ir apsaugoti savo įmonės IT infrastruktūrą. Nuo slaptažodžių stiprinimo iki incidentų valdymo plano – žingsnis po žingsnio saugesnio tinklo link.

Skaityti daugiau
image

6 klientų ir darbuotojų patirties orkestravimo raidos lygiai

Sužinokite, kaip dirbtinis intelektas veikia klientų ir darbuotojų patirties derinimą. Straipsnyje nagrinėjami 6 tobulinimo lygiai – nuo ​​rankinių procesų iki universalaus automatizavimo – kurie padeda organizacijoms optimizuoti sistemas, procesus ir strategijas, kad jos galėtų augti ateityje.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centrų klubas lankėsi Enefit Estonia - idėjos, inovacijos ir vaizdas, kurio neįmanoma pamiršti!

Sužinokite, kaip Estijos pirmaujantys kontaktų centrai naudoja Genesys Cloud klientų patirčiai gerinti. Pagrindinės įžvalgos iš Contact Center Club susitikimo Enefit: hibridinis darbas, NPS praktika, sukčiavimo prevencija ir inovacijos kontaktų centruose. Organizuoja Adventus Solutions.

Skaityti daugiau