
Išmanesnis būdas valdyti savo susitikimų kambarius: Logitech TAP Scheduler
Logitech TAP Scheduler yra specialiai sukurtas planavimo skydelis, kuris palengvina susitikimų kambarių paiešką ir rezervavimą. Nebereikia vaikščioti po biurą ir tikrinti, ar kambarys laisvas - viską matysite ir valdysite iš vieno įrenginio. Nesvarbu, ar reikia pratęsti susitikimą, jį netikėtai atšaukti ar greitai surasti laisvą kambarį - viskas vyksta paprastai, tiesiai iš skydelio.
✅ Susitikimų rezervavimas, keitimas ir atšaukimas tiesiai iš skydelio
✅ LED indikatoriai aiškiai rodo, ar kambarys laisvas, ar užimtas
✅ Įvairūs tvirtinimo sprendimai bet kuriam biurui
✅ Lengva integracija su jūsų kalendoriaus sistema
Nuotolinis patekimas į erdvę, uždaras valdymas
Ekranas ir šoniniai LED indikatoriai užsidega, kad iš tolo parodytų, kurie kambariai yra laisvi arba užimti. Skydelyje rodomas posėdžių patalpos pavadinimas, dabartinė susitikimo informacija ir būsimų rezervacijų tvarkaraštis. Naudodami Tap Scheduler galite rezervuoti patalpas, pratęsti, pakeisti arba atšaukti susitikimus.
Lankstus montavimas
Pridedami laikikliai leidžia lengvai pritvirtinti „Tap Scheduler“ prie stiklo, sienų ar metalinių rėmų. Integruotas kabelių valdymo sprendimas užtikrina tvarkingą ir profesionalų instaliaciją, paslėpdamas ir apsaugodamas laidus.
Lengvas posėdžių salės valdymas
Programėlė Logitech Sync padeda lengvai valdyti visus užsakytus kambarius ir įrenginius
Tap Scheduler suderinama su Microsoft Teams, Zoom Rooms, Google Meet ir Robin.
Logitech Tap Scheduler – pārskats un uzstādīšana
Parametrai
- Room reservation management tablet
- Large 10" (25 cm) touch screen with colour display
- HD resolution of 1280 x 800 pixels
- Screen Type: IPS (In-Plane Switching)
- 10 point multi-touch support
- LCD panel with LED backlight for increased visibility
- Brightness and contrast: 400 nits / 1000:1
- View Angle: 85° (up/down/left/right)
- Oleophobic anti-fingerprint coating: protects against fingerprints
- Red or green LED lights indicate room availability
- Remote device monitoring and management using Logitech Sync, Microsoft Teams Admin Center, and Zoom Device Management
- Integrates with the following room scheduling solutions: Microsoft Teams, Zoom Rooms, Meet, and Robin
- Sensors: Accelerometer and ambient light
- Cable outlets: horizontal/vertical/central
- Power over Ethernet (PoE)
- Ports and interfaces: Ethernet 10/100 mbps; Bluetooth 5.0 and WiFi 802.11a/b/g/n/ac
- Mounting System: VESA FDMI 100mm x 100mm
- Product dimensions (only): 165 x 246.2 x 28.5 mm
- Available in graphite and white










