Atgal į Blogą
image
#RemoteWork
#Cloud

Alcatel-Lucent Rainbow debesijos technologijų pagrindais sukurta verslo programa nuotoliniam darbui ir komandos komunikavimui

2023-06-12

Rainbow yra verslo klasės mobili aplikacija, skirta susisiekti ir dalintis failais su verslo partneriais on-line režimu. Dalyvaukite grupiniuose pokalbiuose, pradėkite garso arba vaizdo skambučius ir naudokitės failų dalinimosi paslauga iš bet kur!

Rainbow apima

image
  • Komunikavimą iki 300 dalyvių vienoje grupėje. Grupiniai pokalbiai
  • Balso ir vaizdo skambučius
  • Vaizdo konferencijas
  • Failų/ ekranų bendrinimą, saugojimui skirta iki 20 GB vietos
  • Skambučių įrašymą (garso ir vaizdo)
  • Galima naudoti bet kuriame įrenginyje (išmaniajame įrenginyje, kompiuteryje, svetainėje, planšetėje)
  • Integraciją su esama biuro telefonijos sistema PBX
  • Veikia su Microsoft Teams. Microsoft Outlook įskiepis (plug-in)
  • 4 paslaugų planai: Essential nemokama versija, Business, Enterprise, Enterprise Dial-in-Pack
image

Savybės

image

RAINBOW debesijos sprendimo (UCaaS ar PcaaS) pranašumais gali naudotis visos – tiek smulkaus, tiek vidutinio ir stambaus verslo įmonės, naudojančios telefonines sistemas savo patalpose, o taip pat tos, kurios savo telefoninių ryšių sistemas yra perkėlę į debesis

  • Nėra „reklamos triukšmo“, nėra komercinio turinio
  • Komunikavimas yra atviras visiems darbuotojams ir svečiams
  • Korporatyvinio lygio valdymas, saugumas, API integracijos
image

Bendraukite namuose kaip biure

image
  • Peradresuokite savo biuro telefono numerį į namus arba mobiliuosius įrenginius
  • Palaikykite tokį patį ryšį su klientais ir tiekėjais
  • Perjunkite skambučius vienu paspaudimu
image

Būkite prisijungę prie įmonės ir verslo bendruomenės

image
  • Organizuokite vaizdo susitikimus su klientais, partneriais ar kolegomis iš namų
  • Atlikite garso ir vaizdo skambučius iš bet kurio įrenginio
  • Veiksmingam bendradarbiavimui dalinkitės ekranais ir failais
image

Valdymas, Saugumas (ISO-27001, GDRP)

image
  • Būkite tikri dėl visiškai saugaus bendravimo ir glaudesnio bendradarbiavimo
  • Jūsų klientų duomenys yra apsaugoti. Išduotas tarptautinis debesų apsaugos standarto sertifikatas ISO-27001
  • Vietinis talpinimas ir debesijos kontrolė: BDAR* laikymasis ir griežtos duomenų konfidencialumo sutartys

*Bendrasis Duomenų Apsaugos Reglamentas (GDRP)

image

Nemokamos licencijos

Instaliuokite nemokamą versiją
image

Adventus Solutions kartu su partneriais Alcatel-Lucent siūlo įmonėms RAINBOW ESSENTIAL komunikavimo įrankį NEMOKAMAI.

  • Komunikavimą iki 20 dalyvių vienoje grupėje
  • Balso ir vaizdo skambučius
  • Vaizdo konferencijas
  • Failų/ekranų bendrinimui skirta iki 1 GB vietos
image

Perėję į Rainbow Enterprise paslaugų planą, gausite:

  • Rainbow prieigą iš bet kurio įrenginio (mobiliojo (Android ir iOS), kompiuterio, svetainėje, planšetės)
  • Daugybę komunikacijos privalumų bei galimybių, tokių kaip momentiniai pranešimai, didelių failų perkėlimai (su integruota anti-virusine programine įranga), saugykla debesyje (iki 20 GB), grupinės arba asmeninės „peer-to-peer“ vaizdo ir garso konferencijos (VoIP), ekrano bendrinimas, skambučių įrašymas ir kt.
  • Galimybę susikurti daugybę vartotojų grupių (burbulų) iki 300 vartotojų, kur vartotojai gali bendradarbiauti tarpusavyje
  • Žinias, kaip integruoti Rainbow į Microsoft Outlook ir praplėsti vieningos komunikacijos ir telefonijos platformos galimybes
  • Aukštesnio lygio verslo valdymą, jungiantis prie trečiųjų šalių telefoninių sistemų PBX
  • Administracinio portalo internete prieigą, kurioje net keletas priskirtų administratorių galėtų pasiekti pagrindinę naudojimo statistiką, valdytų vartotojus (perkeltų, pridėtų, pakeistų, ištrintų) ir įgalintų papildomas saugos funkcijas, tokias kaip failų bendrinimo uždraudimą
  • Specialiai dedikuotos pagalbos tarnybos resursus, kurie dirba visą parą, kad būtų užtikrintas verslo tęstinumas
  • Sprendimą, kuris atitinka BDAR (GDRP) reikalavimus, kad užtikrintų visų vartotojo duomenų saugumą

Kaip pradėti nemokamai naudotis Rainbow

Rainbow įdiegimas užtruks tik keletą minučių. Naudokitės nemokama Rainbow Essential versija arba specialiu pasiūlymu Rainbow Enterprise su daugiau funkcijų.

Naudojimosi Rainbow programa pavyzdžiai

Susiję straipsniai

image

6 klientų ir darbuotojų patirties orkestravimo raidos lygiai

Sužinokite, kaip dirbtinis intelektas veikia klientų ir darbuotojų patirties derinimą. Straipsnyje nagrinėjami 6 tobulinimo lygiai – nuo ​​rankinių procesų iki universalaus automatizavimo – kurie padeda organizacijoms optimizuoti sistemas, procesus ir strategijas, kad jos galėtų augti ateityje.

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas veiksme

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

Skaityti daugiau
image

Techninės aplinkybės perėjant Iš vietos į debesių kontaktų centrą

Visų pramonės šakų įmonės pereina prie debesies pagrindu veikiančio kontaktų centro. Pažvelkime į 6 svarbiausius aspektus, į kuriuos reikia atsižvelgti pereinant į debesies pagrindu veikiantį kontaktų centrą

Skaityti daugiau
image

Renginio ataskaita: „klientų patirtis – ką reikia žinoti 2024 m.!“

Adventus Solutions surengė išskirtinį renginį kontaktų centrų vadovams, bendradarbiaudama su gamintoju Genesys. Tai buvo puiki galimybė pramonės profesionalams susitikti, aptarti naujausias kontaktų centro technologijas, pasimokyti iš pramonės lyderių ir pasisemti įkvėpimo iš Eesti Energia/ENEFIT klientų istorijos.

Skaityti daugiau
image

Kliento istorija: Eesti Energia & Enefit tvarumo pasiekia debesijos paslaugomis

Pasirinkusi GenesysCloud™ platformą kaip įmonės standartą, Eesti Energia apjungė savo kontaktų centrus iš 5 šalių, kartu užtikrindama ekologiškesnę veiklą ir sumažindama būtinus IT išteklius.

Skaityti daugiau
image

Tendencijos 2024: 5 klientų patirties tendencijos kontaktų centrai turėtų būti įdiegti dabar

Straipsnyje atskleidžiami 5 požiūriai į pokyčius, kurių klientų patirties ir kontaktų centro vadovai turėtų imtis dabar.

Skaityti daugiau
image

Geriausi sprendimai nuotoliniam darbui

Jei jūs ar jūsų komanda dirbate nuotoliniu būdu, pasirinkite geriausią sprendimą savo įmonei ir konkretiems vartotojams, naudokite tinkamiausią darbo įrangą.

Skaityti daugiau