Atgal į Blogą
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Latvijos Kontaktų Centro Klubo jaudinantis apsilankymas Enefit

2024-09-06

Trumpa mūsų vizito į Enefit Latvija apžvalga:

✅ Išvykome į ekskursiją ir pažvelgėme į Enefit kontaktų centro (KC) kasdienybę.

✅ KPI metrikos ir darbuotojų vertinimas kontaktų centruose – pasidalinome patirtimi apie KC-Club narių įmonių taikomas metodikas.

✅ Pradėkite skambutį per 15 minučių – jokių problemų! Mes jį išbandėme.

Enefit kontaktų centras teikia platų paslaugų spektrą – nuo ​​sąskaitų faktūrų užklausų apdorojimo iki sutarčių pratęsimo, elektros ir saulės baterijų problemų. Dėkojame Enefit Latvia KC vadovui Imantui Podiņai už ekskursiją ir įdomų pristatymą apie kontaktų centrą, taip pat naudojamą Genesys Cloud platformą, kuri padeda išlaikyti aukštą aptarnavimo lygį Enefit klientų aptarnavimo srityje.

undefined

Vizito metu išbandėme robotinį skambutį, kuris buvo sugeneruotas ir paleistas mitingo metu vietoje, naudojant Genesys Cloud teksto į kalbą funkciją (text-to-speech). Procesas trunka vos kelias minutes ir nebereikia laukti studijoje užsakytų įrašų. Tokie pranešimai gali būti naudojami tiek išeinančių, tiek įeinančių skambučių informacijai atkurti. Jas lengvai valdo kontaktų centro darbuotojas, nedalyvaujant IT kolegoms.

Dėkojame išskirtiniam Klubo svečiui Kaido Kabral, Enefit Group klientų aptarnavimo sprendimų ekspertui už vertingus pasiūlymus ir demonstravimą Genesys Cloud platformoje, kaip tai padeda optimizuoti darbuotojų vertinimą ir KPI matavimą. Enefit kolegos taip pat pristatė skambučių vertinimo anketą, kuri yra integruota į Genesys Cloud platformą, palengvinančią komandų vadovų užduotis vertinant KC darbuotojus.

KC-klubo nariai atstovauja airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO ir Latvijas Pasts – įmones, kurios kasdien teikia puikų klientų aptarnavimą. Klubo organizatoriai – Adventus Solutions – kontaktų centro ekspertai, turintys daugiau nei 25 metų patirtį šioje srityje.

undefined

Išskirtinis Kontaktų centro klubas vienija pirmaujančių Latvijos įmonių kontaktų centrų vadovus. Siekiant sukurti profesionalią bendruomenę, kurioje būtų galima dalytis patirtimi, tobulinti klientų aptarnavimo standartus ir mokytis naujausių KC technologijų.

Susiję straipsniai

image

Kokybės valdymas kontaktų centruose: Kontaktų centrų klubas lankėsi ERGO Latvia

Contact Center Club lankėsi ERGO Latvijoje, kur dalijosi patirtimi apie kokybės valdymą kontaktų centruose. Aptarti pokalbių vertinimo standartai, efektyvaus grįžtamojo ryšio teikimas agentams ir Genesys Cloud įrankiai, gerinantys agentų veiklą, empatiją ir aktyvaus klausymosi įgūdžius klientų aptarnavime.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centrų klubas lankėsi Töötukassa - robotai, rodikliai ir geriausia praktika

Sužinokite pagrindines įžvalgas iš Kontaktų centrų klubas vizito į Töötukassa: išmanūs pokalbių robotai, mažinantys pokalbių apimtį, puikus agentų efektyvumas ir Genesys Cloud bendradarbiavimo funkcija veiksme. Tikri pavyzdžiai, kaip skaitmeniniai įrankiai ir žmonių aptarnavimas kuria išskirtinę klientų patirtį.

Skaityti daugiau
image

The State of Customer Experience: ką turi žinoti kiekvienas kontaktų centro vadovas

Daugiau nei pusė vartotojų pasitraukia po dviejų blogų patirčių. Sužinokite naujausias CX tendencijas iš "The State of CX Report 2025" ir atraskite, kaip dirbtinis intelektas ir sklandi daugiakanalė (omnichannel) patirtis gali padėti jūsų organizacijai išlaikyti klientus.

Skaityti daugiau
image

6 klientų ir darbuotojų patirties orkestravimo raidos lygiai

Sužinokite, kaip dirbtinis intelektas veikia klientų ir darbuotojų patirties derinimą. Straipsnyje nagrinėjami 6 tobulinimo lygiai – nuo ​​rankinių procesų iki universalaus automatizavimo – kurie padeda organizacijoms optimizuoti sistemas, procesus ir strategijas, kad jos galėtų augti ateityje.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centrų klubas lankėsi Enefit Estonia - idėjos, inovacijos ir vaizdas, kurio neįmanoma pamiršti!

Sužinokite, kaip Estijos pirmaujantys kontaktų centrai naudoja Genesys Cloud klientų patirčiai gerinti. Pagrindinės įžvalgos iš Contact Center Club susitikimo Enefit: hibridinis darbas, NPS praktika, sukčiavimo prevencija ir inovacijos kontaktų centruose. Organizuoja Adventus Solutions.

Skaityti daugiau
image

Laidinių ir belaidžių tinklų ateitis: hibridinių tinklų kūrimas šiuolaikinėse įmonėse

Sužinokite, kaip diegti LAN ir WLAN su Wi-Fi 6/7, AI automatizacija ir Zero Trust saugumu. Įžvalgos iš Adventus Solutions 2025 m. gegužės vebinaro.

Skaityti daugiau
image

Svarbiausios įžvalgos iš renginio „Klientų patirtis – ką reikia žinoti 2025 m.!“

Technologijos ir dirbtinis intelektas keičia klientų aptarnavimą - jis tampa greitesnis, labiau suasmenintas ir efektyvesnis. Sužinokite naujausias kontaktų centro tendencijas ir ERGO patirtį su Genesys Cloud iš „Customer Experience 2025“ renginio Baltijos šalyse.

Skaityti daugiau
image

Pokyčių valdymas kontaktų centruose – įkvepiantis apsilankymas LMT

Sužinokite svarbiausias įžvalgas iš Kontaktų centro klubo vizito į „Latvijas Mobilais Telefons“ (LMT): pokalbių robotų naudojimas, pokyčių valdymo strategijos, vidinė komunikacija ir veiklos stebėsena – patirtimi dalijosi pirmaujantys Latvijos kontaktų centrų profesionalai.

Skaityti daugiau