Atgal į Blogą
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kontaktų Centro Klubo apsilankymas Citadele banka

2024-09-08

Neseniai Kontaktų centro klubo nariai turėjo galimybę apsilankyti Citadele banko Sky Branch kontaktų centre ir giliau susipažinti su savo kasdiene veikla. Vizitas suteikė galimybę susipažinti su jų klientų aptarnavimo sprendimais, įskaitant efektyvų dirbtinio intelekto (DI) valdomą pokalbių robotą, kuris jau yra integruotas į banko svetainę.

Greitas žvilgsnis:

✅ Apsilankėme banko Sky Branch kontaktų centre susipažinti su darbo dinamika

✅ Išbandėme banko pokalbių robotą, kuris jau padeda aptarnauti klientus

✅ Pasidalinome patirtimi matuojant KPI kontaktų centruose ir darbuotojų motyvavimo sistemose visame banke 📈

Banko Citadele kontaktų centras KC teikia klientų aptarnavimo paslaugas visiems banko produktams, vadovaujantis šūkiu "Nuo banko šiandien – į galimybes rytoj!" Tai apima korteles, sąskaitas, paskolas, lizingą, draudimą, santaupas, internetinę bankininkystę, mobiliąją programėlę ir kitas paslaugas.

Kontaktų centro vadovas Andrejs Kolosovs ir analitikė Oksana Ivanova surengė ekskursiją ir kontaktų centro pristatymą. Džiaugėmės dirbtiniu intelektu (DI) pagrįstu pokalbių robotu, kuris atsako į klientų klausimus. Diskusijos metu Klubo nariai dalijosi patirtimi naudojant KPI matavimą su Genesys KC platforma, taip pat kontaktų centruose naudojamais ir planuojamais dirbtinio intelekto sprendimais.

Apskritai apsilankymas Citadele banke suteikė jaudinančių įžvalgų apie ateities klientų aptarnavimo kryptį, kur dirbtinio intelekto inovacijos yra ne tik įrankis, bet ir veiklos tobulumo, klientų ir darbuotojų pasitenkinimo pagrindas. KC-klubo veikla skatina keistis patirtimi ir žiniomis, o tai savo ruožtu skatina nuolatinį tobulėjimą klientų aptarnavimo srityje.

KC-klubo nariai atstovauja airBaltic, Citadele banka, Bigbank, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO ir Latvijas Pasts – įmones, kurios kasdien teikia puikų klientų aptarnavimą. Klubo organizatoriai – Adventus Solutions – kontaktų centro ekspertai, turintys daugiau nei 25 metų patirtį šioje srityje.

Išskirtinis Kontaktų centro klubas vienija pirmaujančių Latvijos įmonių kontaktų centrų vadovus. Siekiant sukurti profesionalią bendruomenę, kurioje būtų galima dalytis patirtimi, tobulinti klientų aptarnavimo standartus ir mokytis naujausių KC technologijų.

Jei norite sužinoti daugiau ar tapti CC-Club nariu, susisiekite su mumis.

image

Susiję straipsniai

image

6 klientų ir darbuotojų patirties orkestravimo raidos lygiai

Sužinokite, kaip dirbtinis intelektas veikia klientų ir darbuotojų patirties derinimą. Straipsnyje nagrinėjami 6 tobulinimo lygiai – nuo ​​rankinių procesų iki universalaus automatizavimo – kurie padeda organizacijoms optimizuoti sistemas, procesus ir strategijas, kad jos galėtų augti ateityje.

Skaityti daugiau
image

Sveiki atvykę į mūsų naują svetainę

Mes visiškai atnaujinome savo tinklalapį, pristatydami modernų dizainą, patobulintą navigaciją ir naujas funkcijas – viską, kad naudojimasis būtų dar patogesnis ir greitesnis informacijos gavimas.

Skaityti daugiau
image

Duomenų tinklų raida: tendencijos, kurios nulems pokyčius 2025 m.

Sužinokite apie duomenų tinklų tendencijas: WiFi 7 prieš WiFi 6, LAN tendencijos 2025 m., tinklo valdymo ateitis – kas paskatins pramonės transformaciją ir technologijų pažangą.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo apsilankymas pas GASO

Trumpas apsilankymas pas GASO: apsilankėme GASO klientų aptarnavimo ir avarinės tarnybos 24/7 kontaktiniuose centruose, kad susipažintume su jų darbu. Pasidalinome patirtimi, susijusia su JTC matavimu ryšių centruose JC, darbuotojų motyvacijos metodais ir ryšių centro vadovo, kaip ugdytojo, vaidmeniu.

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas veiksme

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

Skaityti daugiau
image

Techninės aplinkybės perėjant Iš vietos į debesių kontaktų centrą

Visų pramonės šakų įmonės pereina prie debesies pagrindu veikiančio kontaktų centro. Pažvelkime į 6 svarbiausius aspektus, į kuriuos reikia atsižvelgti pereinant į debesies pagrindu veikiantį kontaktų centrą

Skaityti daugiau
image

Renginio ataskaita: „klientų patirtis – ką reikia žinoti 2024 m.!“

Adventus Solutions surengė išskirtinį renginį kontaktų centrų vadovams, bendradarbiaudama su gamintoju Genesys. Tai buvo puiki galimybė pramonės profesionalams susitikti, aptarti naujausias kontaktų centro technologijas, pasimokyti iš pramonės lyderių ir pasisemti įkvėpimo iš Eesti Energia/ENEFIT klientų istorijos.

Skaityti daugiau