PATIRTIS KONTAKTŲ CENTRŲ PROJEKTŲ SRITYJE
Mūsų specialistai jau daugiau kaip 15 metų padeda klientams realizuoti kontaktų centrų projektus nuo planavimo iki įdiegimo. Mes bendradarbiaujame su pirmaujančiais srities gamintojais – „Genesys“, „Alcatel-Lucent“, „Altitude“. Savo klientams užtikriname moderniausius multimedijinius kontaktų centrus, sujungdami įprastus balso ir skaitmeninius klientų aptarnavimo kanalus ir naujausias inovacijas – mobiliąsias aplikacijas, rinkodaros kampanijas ir kt. „Adventus Solutions“ turi patirties ne tik įrengiant kontaktų centrų programas, bet ir integruojant jas į įmonės IT sistemas, pritaikant aplikacijas ir kt.
Adventus Solutions patirtis:
-
Kontaktų centrų sprendimų kūrimas ir įgyvendinimas
-
Kompiuterinės ir programinės įrangos įdiegimas; algoritmų nustatymo paslauga
-
Kontaktų centrų procesų integravimas ir automatizavimas
-
Medijų kanalų (garso, vaizdo, el. pašto, SMS pranešimų, pokalbių programų, fakso, bendrų naršymo sesijų, kai kurių atidėtų darbų, atgalinio skambinimo ir ne tik) integravimas
-
Vidaus sprendimų bei trečiosios šalies sprendimų (ryšių su klientais valdymo sistemų, duomenų bazių, automatinio atsakiklio, tinklo paslaugų, internetinio banko ir ne tik) integravimas
-
Atstovams skirto darbalaukio ir atstovų sąveikos pritaikymas
-
Kontaktų centrų programėlių kūrimas, pvz., paskirtieji ryšių su klientais valdymo sprendimai, atstovams skirti scenarijai ir t.t.
-
Testavimas ir bandomieji pagalbos operacijoms sprendimai
-
Vartotojų ir pagalbą teikiančio personalo instruktavimas
-
Suteikiamos garantijos ir po pardavimo teikiamos paslaugos
Su mumis Jūsų gyvenimas tampa lengvesnis, o Jūsų klientai lieka labiau patenkinti!
Mes mielai Jums padėsime. Siųsti
Susijusios paslaugos: