Tellq - daugiakanalis klientų aptarnavimo platforma. Skambučių centras 

Tellq Multi - tai daugiakanalis klientų kontakto centro platforma, apimanti pagrindinių komunikacijos kanalų valdymą, t. y. skambučius, el. laiškus ir tiesioginius pokalbius. Tai sprendimas mažoms ar vidutinėms įmonėms, norinčioms teikti klientams pritaikytą aukšto lygio aptarnavimą ir sukurti teigiamą, profesionalią patirtį, nepriklausomai nuo to, kokiu kanalu klientas kreipiasi į jus.

 

Spręskite klientų problemas proaktyviai

Prijunkite aktualiausius pagalbos kanalus ir pašalinkite šuolius tarp platformų. 14 dienų nemokamas bandomasis laikotarpis.

Užsiregistruokite demonstraciniam turui 

                                                    

 

Pasirinkite pagrindinius modulius

 

Tellq Calls

Virtualus telefonas

Skambinkite vienu paspaudimu

Atšaukimo užduočių tvarkymas

Savitarnos valdymas

Analizė ir apžvalgos

Ir kitos funkcijos

40 EUR

mėnesinis agento mokestis

 

Tellq Inbox

El. pašto rinkodaros strategija ir taisyklės

Individualūs ir grupiniai atsakymų šablonai

Tvarkykite el. pašto kategorijas

Vidinės komunikacijos funkcija

Ticketing

Analizė ir apžvalgos

20 EUR

mėnesinis agento mokestis

 

Tellq Chat

Chatbot papildinys svetainėje

Tvarkyti užklausų kategorijas

Individualus dizainas

Tinkinti garso ir pranešimų nustatymai

Analizė ir apžvalgos

Ir kitos funkcijos

15 EUR

mėnesinis agento mokestis

 

Tellq MSG

Facebook Messenger papildinys pagrindiniame puslapyje

Tvarkyti užklausų kategorijas

Vartotojo valdymas

Centralizuota komunikacijos istorija


Analizė ir apžvalgos

Ir kitos funkcijos

15 EUR

mėnesinis agento mokestis

 

Gauti pasiūlymą ir/arba 14 dienų nemokamą bandomąįį laikotarpį

 

 

Pasirinkite paslaugos modulius atitinkamai savo poreikiams

 

Tellq Chatbot

Individualus pokalbių robotas skirtinguose tinklalapiuose

Automatinis pokalbių roboto aktyvinimas

Savitarnos valdymas


80 EUR

mėnesinis mokestis už sistemą

 

Tellq SMS

Unikalus siuntėjo ID

Individualūs ir grupiniai atsakymų šablonai

SMS siuntimas prieš pokalbį, jo metu arba po jo


40 EUR

mėnesinis mokestis už sistemą

 

Tellq NPS Tickets

Unikalus jūsų pasirinktas tekstas

Įvertinimas su komentarais

Pridedamas Tellq Email ir Chatbot

Rodomi klientų atsiliepimai


40 EUR

mėnesinis mokestis už sistemą

 

Tellq API

Klientų valdymo sistemų integravimas su Tellq

Prieiga prie atitinkamų duomenų

Visa reikalinga dokumentacija

Patarimai, kaip įgyvendinti integraciją


40 EUR

mėnesinis mokestis už sistemą

 


Gauti pasiūlymą ir/arba 14 dienų nemokamą bandomąįį laikotarpį

 

Tellq platformos privalumai

 

Uždaryti viską Atidaryti visus

 

PRISTATYTA KLIENTŲ APTARNAVIMAS
  • Tellq identifikuoja klientus pagal jų kontaktinį telefono numerį arba el. pašto adresą. Taigi, kad ir kokiu kanalu klientas su jumis susisiektų, visada matysite jo kontaktinę informaciją ir visą bendravimo istoriją, užklausas, pokalbių įrašus, klientų aptarnavimo veiksmus, pastabas ar komentarus bei užklausų apdorojimo laiką.
SMART ANALITIKA
  • Gaukite vertingų įžvalgų apie kasdienį klientų aptarnavimą naudodami Tellq analizės įrankius. Skambučių, el. laiškų, pokalbių statistika realiuoju laiku rodoma įvairiais duomenų iškarpymais ir grafine informacija, taip pat eksportuojama Jums patogiu formatu.
SAVITARNAVIMO PORTALAS
  • Tellq platforma valdoma intuityviame ir patogiame sistemos savitarnos portale, kad visi reikalingi pakeitimai, papildomų darbo vietų kūrimas ar kiti itin greito reagavimo reikalaujantys pakeitimai būtų atlikti be serviso įsikišimo.
KOMANDINIS DARBAS
  • Pagerinkite savo komandos bendradarbiavimo ir bendravimo įgūdžius. Naudokite vidines užduočių priskyrimo strategijas, užklausų priskyrimus arba vidines komentavimo funkcijas.
PRAŠYTI AUTOMATIZAVIMO
  • Pagal aukščiau aprašytas taisykles ir scenarijų Tellq platforma leidžia automatizuoti klientų aptarnavimo procesus, susijusius su el. paštu, užklausų ir žinučių paskirstymu agentams, klasifikavimu pagal raktinius žodžius elektroninio laiško turinyje, automatinį užklausų archyvavimą po. nurodytą terminą arba gautą atsakymą.
BŪKLĖS STEBĖJIMAS REALIU LAIKU
  • Momentiniai prietaisų skydeliai ir galimybė stebėti agentus realiu laiku leidžia matyti klientų aptarnavimo centro darbo krūvį ir aktyviai reaguoti į situaciją, priimant efektyviam klientų aptarnavimui būtinus sprendimus.
GREITAS ATSAKYMAS
  • Tellq sistema visą su klientų užklausomis susijusią veiklą fiksuoja centralizuotame pranešimų centre, todėl nė viena užklausa ar skambutis nelieka nepastebėtas. Kad aptarnavimas būtų efektyvus, taip pat galite naudoti įvairius iš anksto sukurtus atsakymų šablonus arba automatinius sistemos atsakymus. Sužavėkite savo klientus itin greitu atsakymu.
 

 

Dažnai užduodami klausimai

Uždaryti viską Atidaryti visus

 

KAIP PRADĖTI NAUDOTIS TELLQ KLIENTŲ PAGALBA?

  • Nuspręskite, kurie klientų aptarnavimo kanalai ir moduliai jums tinka geriausiai. Atsižvelgdami į tai, padėsime nustatyti numerius, el. paštus, tiesioginį pokalbį (chatbot), FB messenger ir viską, ko reikia klientų aptarnavimui.

KAIP INTEGRUOTI SKAMBUČIŲ CENTRĄ?

  • Padėsime įsigyti naujus arba perkelti esamus telefono numerius ir VOIP (Voice over Internet Protocol) ryšį. Tada pridėsite agentus, nustatysite skambučių paskirstymą ir būsite pasirengę skambinti bei priimti skambučius.

KAIP PRIJUNGTI SAVO EL. PAŠTO ADRESUS PRIE TELLQ?

  • Priklausomai nuo esamo el. pašto paslaugų teikėjo (Outlook, Gmail ar kito), el. laiškus lengva prijungti naudojant integravimo arba persiuntimo nustatymus.

AR GALIU ĮSIGYTI TIK CATBOTO?

  • Tikrai! Galite nustatyti Tellq kaip „LEGO“. Naudojate bet kurį jums reikalingą kanalą ar modulį.

AR PAMATAI TELLQ PRADŽIĄ?

  • Tikrai! Kiekvienas klientas gaus 30 minučių trukmės sąrankos mokymus ir gali paprašyti vėlesnio susitikimo dėl bet kokios su naudojimu susijusios problemos. Be to, visą informaciją apie Tellq galite rasti pagalbos tarnybos įrankyje: https://help.tellq.io.

Pradėkite 14 dienų nemokamą bandomąją versiją dabar

            

Nesunku pradėti testuoti naudojant mūsų įtraukimo paslaugą

 
Žingsnis po žingsnio bendradarbiavimo planas
 
1. Tellq platformos demonstracija ir pirmoji konsultacija – sužinokite, ar Tellq atitinka jūsų poreikius.

2. Sutarėme dėl nemokamo testavimo 14 dienų. Jums suteikiama pagalba įstojant ir atliekant testavimą.

3. Perėjimo iš esamos skambučių centro platformos į Tellq planas. Jei reikia, įtraukite visą svarbią informaciją apie jūsų verslo tikslus ir integraciją su įmonės sistemomis (CRM, tinklalapiais ir kt.).

4. Tellq platformos diegimas ir konfigūravimas.

5. Pagalba siekiant padidinti jūsų Tellq skambučių centro efektyvumą.                                         

 
Adventus Solutions yra sistemų integratorius, turintis daugiau nei 25 metų patirtį kontaktų centrų versle. Mūsų klientai yra tiek valstybinės, tiek privačios organizacijos. Norėdami gauti daugiau informacijos apie kontaktų centro sprendimus susisiekite su mūsų ekspertais.

 


All rights reserved. © Adventus Ltd.
Ši programėlė naudoja slapukus, toliau naudodamiesi šia programa sutinkate su mūsų slapukų politika.
Aš sutinku