3 patarimai, kaip paruošti viešbutį, prisitaikant prie naujos realybės

Dirbame su viešbučiais jau 25 metus, esame IT ir telekomunikacijų sistemų integravimo srities pirmaujanti Baltijos šalių įmonė, skleidžianti patirtį, susijusią su naujos svetingumo verslo realybės technologijomis, jų įdiegimu bei galimybe išvengti dažnai pasitaikančių klaidų praktikoje.

Tehnoloģiju tendences viesmīlības nozarē 2020

 

Pastaraisiais mėnesiais pasaulis pasikeitė ir galbūt jau visiems laikams. Tačiau šis laikas nebuvo vien depresijos ir neveiklumo laikotarpis, jis buvo skirtas ir verslo tobulinimui bei atkūrimui. Viešbučių verslas šiuo atveju buvo vienas iš tų, kuriems buvo ypač svarbu reaguoti į pokyčius ir prisitaikyti prie naujos situacijos.

Trys prioritetaikurie šiandien turi rūpėti dirbantiems viešbučių versle, yra:

  • padidėjusių higienos reikalavimų laikymasis;
  • paslaugų teikimas bekontakčiu būdu;
  • viešųjų paslaugų suasmeninimas.

 

Kaip naujosios viešbučių technologijos gali prisidėti prie to, kad Jūsų klientų aptarnavimas atitiktų šiandieninius reikalavimus?

Apžvelgsime tris technologijų tendencijas, į kurias svetingumo verslas turėtų atkreipti dėmesį 2020 metais.

 

1 tendencija. Įdiegti taikomąsias programas viešbučio personalui.

 

Viešbučiui reikėtų pasidomėti naujos kartos telefonijos galimybėmis, kad fiksuotu telefonu teikiamas paslaugas būtų galima teikti darbuotojo mobiliuoju telefonu arba kompiuteriu. Tai idealus sprendimas valytojoms, mobiliesiems darbuotojams (techninei tarnybai), kurie ne visada būna biure, todėl reikia, kad telefonas būtų prijungtas prie darbovietės tinklo. Taikomoji programa numatoma bet kokio dydžio viešbučiui, ja lengva naudotis. Viena iš tokių:  Alcatel-Lucent softphone.  

2 tendencija. Profesionalus belaidis ryšys.

 

Šiais laikais geras internetas viešbutyje svečiams yra svarbesnis nei pusryčiai! (tyrimo duomenys). Svečiai tikisi tokio pat arba net geresnio interneto greičio savo viešbučio numeriuose nei namuose. Jų įsitikinimu, geras internetas yra savaime suprantama būtinybė, kuri neaptariama kaip atskira sąlyga. Greitas internetas dabar svarbus nei bet kada anksčiau, nes daugeliui keliautojų aktualu ne tik pailsėti, bet ir dirbti. Dirbdami su klientais, dažnai įžvelgiame tas pačias klaidas, kurias daro viešbučių savininkai. Jos visos yra tipiškos, todėl nusprendėme sudaryti šių klaidų sąrašą ir patarti, kaip jų galima išvengti, priimant sprendimus dėl belaidžio ryšio atnaujinimo. Klaidos, daromos diegiant belaidžio ryšio tinklą.

3 tendencija. Specialūs viešbučių telefonai naudojami bekontakčiu būdu teikiamoms paslaugoms.

 

Šiandien specialūs viešbučių telefonai ir telefono centralė atsiranda pirmame plane kaip pagrindinės svečių bekontakčio aptarnavimo priemonės. Jas naudojant, komunikacija tampa paprastesnė, bet gaunama svarbi informacija apie svečių pageidavimus. Sukurti specialūs telefonų modeliai –pagaminami iš antibakterinio plastiko. Tokie yraŠādu telefonu piemērs ir Vtech A2310 ir A2211 modelio telefonai, kurie atsparūs bakterijų, pelėsio bei grybelių dauginimuisi, suteikia galimybę užtikrinti ir griežtus higienos reikalavimus.

 

Technology trends in hospitality industry 2020

 

Išvados ir rekomendacijos

Viešbučių savininkai tokiu išskirtiniu metu turi priimti atsakingus sprendimus – investuoti į technologijų atnaujinimą. Prieš priimdami sprendimą, klientai su mumis konsultuojasi, norėdami įvertinti, ar naujovės iš esmės padidins taikomų technologijų efektyvumą. Stengiamės kartu išanalizuoti situaciją ir atsakyti į 2 klausimus:

  • Ar atnaujinimas padidins Jūsų viešbučio konkurencingumą?
  • Ar klientai geriau vertins Jūsų viešbutį?

Atsakymas vienareikšmiškas – svečiai bus dėkingi, jeigu viešbutyje bus įdiegtos naujovės ir modernios technologijos, atitinkančios naujus realybės reikalavimus.

Išsamią informaciją ir pasiūlymus rasite čia.

***

Adventus Solutions pirmauja Baltijos šalyse viešbučių telekomunikacijų sistemų integravimo srityje. Turime didelę patirtį, kaip įdiegti įrangą ne tik naujai statomuose viešbučiuose, bet ir jau veikiančiuose, nesukeliant ryšio trukdžių. Baltijos šalyse mes įdiegėme įrangą viešbučiuose: Radisson Blu, Park Inn, Kempinski, Marriott, Hilton ir daugelyje kitų.  Mūsų viešbučių projektai

 

Naudingi patarimai:

| Digital age networking in hospitality [PDF]

 



Siųsti Mes mielai Jums padėsime. Atsiųskite mums savo kontaktus ir mūsų pardavimų komanda netrukus su Jumis susisieks.


All rights reserved. ©2020 Adventus Ltd.