Kodėl verta rinktis bevielius sprendimus?

 

Tyrimai rodo, kad 20–40 % darbo laiko atliekame užduotis iki 12 m nuotoliu nuo savo darbo stalo.  Bevielės ausinės leidžia pastebimai pagerinti darbo efektyvumą ir nepraleisti nė vieno skambučio.  Todėl pastaruoju metu populiarėja tendencija bevielius sprendimus naudoti tose srityse, kuriose telefoniniai skambučiai yra ypač svarbūs verslo procesui – klientų kontaktų centruose, finansinių ir kitų konsultacijų teikimo telefonu įmonėse.  Įsitikinti bevielių ausinių privalumais galite pasinaudoję mūsų naująja nemokama Jabra testavimo programa.

 

Tarptautinio gamintojo Jabra atlikti tyrimai patvirtina,

| 93 % vartotojų teigia, kad bevielių ausinių naudojimas padidina jų darbo našumą bei teikiamų paslaugų kokybę.*

| 73 % vartotojų ieško informacijos skambučio metu.*

| 44 % laidinių ausinių vartotojų teigia, kad laidinės ausinės, susiejančios juos su darbo vieta, sumažina bendrą darbo kokybę.**

| Naudojantis belaidėmis ausinėmis, 26,2 % sumažėja vidutinis vieno pokalbio laikas, 62,7 % sumažėja peradresuotų skambučių laikas.***

 

Šios išvados susijusios su tiek su belaidžių sprendimų teikiamais privalumais, pavyzdžiui, galimybe visada būti prieinamiems, net nebūnat prie darbo stalo, mažesniu perskambinančių skambučių kiekiu, greičiau sprendžiamais klausimais, galimybe jau konsultacijos metu gauti kolegų patarimus, tiek su didesne darbo kokybe ir klientų pasitenkinimu.

Belaidės ausinės kontaktų centruose  

Dažniausiai nuotolines konsultacijas teikia kontaktų centrų darbuotojai ir klientų vadybininkai, kasdien atsakantys į daugybę skambučių. Dažniausiai tokių paslaugų tiekėjai orientuojasi į 6–7 minučių ilgio pokalbius; didžioji dalis darbuotojų dirba savo darbo vietoje, tačiau iki 20 % laiko praleidžia vykdydami užduotis ir dalyvaudami susirinkimuose toliau nuo darbo stalo.  

Esant ribotoms galimybėms atitrūkti nuo darbo vietos, žmonės pavargsta pastebimai greičiau, sumažėja jų koncentracijos galimybės ir dėmesys, kas savo ruožtu ilgina klientų aptarnavimo laiką. Bevielės ausinės pašalina šias problemas ir leidžia atsakyti į didesnį skaičių skambučių, nei laidiniai sprendimai.  Kaip patvirtina jau minėtas tyrimas, vidutinis vieno skambučio laikas naudojantis belaidėmis ausinėmis sumažėja 26,2 %, o peradresuojamų skambučių skaičius – beveik dviem trečdaliais – 62,7 %.

Kontaktų centrų operatoriams labiausiai pritaikyti Jabra Pro 900 serijos belaidžiai sprendimai. Ekonomiškos, patikimos, patogios naudoti belaidės ausinės užtikrina galimybę atsakyti į skambučius iki pat 120 m nuotoliu nuo darbo vietos, o vieno įkrovimo užtenka daugiau kaip 8 darbo valandoms. Ausinės suderinamos su stacionariuoju telefonu, išmaniuoju telefonu, kompiuteriu ar planšetiniu kompiuteriu, tikrai padės padidinti darbo našumą ir paslaugų kokybę.

Belaidės ausinės konsultantams, bankininkams, teisininkams 

Sudėtingesnės, ilgesnės ir rimtesnės konsultacijos klientams teikiamos finansų ir kitose paslaugų srityse, kuriose konsultantai, privatūs bankininkai ar teisininkai reguliariai teikia plataus spektro patarimus, susijusius su investiciniais portfeliais, nuosavybės įsigijimu, įvairiais sandorių sudarymo niuansais ir t. t., negana to, labai dažnai patarimą reikia suteikti nedelsiant.

Dėl šios priežasties svarbu, kad atsakingasis darbuotojas darbo metu būtų prieinamas nuolat ir gebėtų priimti skambučius iš visų skambučių įrenginių naudodamasis vienomis ausinėmis. Tokių konsultantų pokalbiai trunka vidutiniškai 7–8 minutes, o kliento problemai išspręsti dažnai reikalinga papildoma konsultacija pas kolegas-specialistus. Konsultantai praleidžia 40 % laiko vykdydami užduotis 12 m atstumu nuo darbo stalo. Egzistuoja didelė rizika prarasti sandorį dėl neatsakyto skambučio.

Šiam tikslui pasiekti tinkamiausias sprendimas yra aukščiausios klasės Jabra Pro 9400 serijos profesionalios belaidės ausinės, užtikrinančios galimybę gauti skambučius vienu metu iš visų įrenginių, naudojamų tokio tipo susisiekimui – išmaniojo telefono, stacionaraus telefono ir kompiuterio (Skype ir pan.), todėl konsultantas gali laisvai judėti biure, gauti skambučius, o prireikus detalesnės informacijos sugrįžti į darbo vietą nenutraukdamas pokalbio. Ausinės užtikrina kokybišką garsą iki 150 m atstumu, o vieno įkrovimo užtenka 10 valandų trukmės pokalbiui.

Belaidės ausinės atviro tipo biuro darbuotojams

69 % biuro darbuotojų sako, kas triukšmas darbe negatyviai veikia jų produktyvumą, nes tampa sunku susikoncentruoti į atliekamą darbą. „Jabra“ sukūrė Evolve ausinių seriją, skirtą specialiai triukšmingoms darbo vietoms ir atviro tipo biurų darbuotojams.

Evolve belaidėse ausinėse įdiegta tiek aktyvioji, tiek pasyvioji triukšmo slopinimo sistema ir užimtumo indikatorius, užtikrinantis netrukdomą koncentraciją darbo zonoje. Jūs galite įjungti aktyvųjį triukšmo slopinimą norėdami panaikinti žemų dažnių garsus, pavyzdžiui, oro kondicionieriaus skleidžiamą garsą. Aktyvioji triukšmo slopinimo sistema remiasi patobulintais mikrofonais, mažinančiais aplinkinio triukšmo lygį (tik Evolve 75 ir Evolve 80 ausinėse). Ausinės Bluetooth ryšiu vienu metu gali prisijungti prie dviejų įrenginių, nutolusių iki 30 m.

Nemokama ausinių testavimo programa 

Jabra ir mes, Adventus Solutions, esame tokie įsitikinę belaidžių ausinių privalumais, kad klientams siūlome nemokamą išbandymo programąišbandykite Jabra ausines savo darbo vietoje nemokamai net iki 3 dienų. Registracija – Inga Žukauskienė inga.zukauskiene@adventus.lt arba čia

 

* Jabra YouGov Study, 2012

** Jabra Call Centric Study, 2015.

***Jabra &Benchmark Portal report

 

| Triukšmo slopinimas ausinėse

All rights reserved. ©2020 Adventus Ltd.