Adventus Solutions organizavo Baltijos šalių seminarą „Tyrinėk klientų aptarnavimo srities naujoves“

Inovatyvių sprendimų naudojimas kontaktų centrų arba klientų paramos tarnybų veikloje yra viena iš pagrindinių veiksmingo organizacijų ir klientų ryšio sąlygų – teigia pasaulyje pripažinti Rygoje vykusio Adventus Solutions surengto Baltijos šalių seminaro „Tyrinėk klientų aptarnavimo srities naujoves“ IT&T ekspertai.

Pagrindinėmis ateities tendencijomis ekspertai pripažino vaizdo ryšio (įrašų ir interneto) vaidmens padidėjimą ir visų komunikacijos kanalų sujungimą į vieną IT platformą.

Šiais metais renginyje apsilankė 50 žmonių, tarp jų – pirmaujančių Baltijos šalių įmonių kontaktų centrų vadovai ir specialistai, IT specialistai. Renginio ekspertai – pripažinti pasaulio kontaktų centrų technologijų gamintojai „Alcatel-Lucent“, „Genesys“, „Jabra“.

Seminaro ekspertai: 30 proc. interneto naudotojų su klientų centrais susisiektų per socialinius tinklus


All rights reserved. © Adventus Ltd.
Ši programėlė naudoja slapukus, toliau naudodamiesi šia programa sutinkate su mūsų slapukų politika.
Aš sutinku