DI naujovės ir klientų aptarnavimas: Kontaktų centro klubo apsilankymas CITADELE BANKA

 

Neseniai Kontaktų centro klubo nariai turėjo galimybę apsilankyti Citadele banko Sky Branch kontaktų centre ir giliau susipažinti su savo kasdiene veikla. Vizitas suteikė galimybę susipažinti su jų klientų aptarnavimo sprendimais, įskaitant efektyvų dirbtinio intelekto (DI) valdomą pokalbių robotą, kuris jau yra integruotas į banko svetainę.

 

Greitas žvilgsnis:
 
✅ Apsilankėme banko Sky Branch kontaktų centre susipažinti su darbo dinamika
 
✅ Išbandėme banko pokalbių robotą, kuris jau padeda aptarnauti klientus
 
✅ Pasidalinome patirtimi matuojant KPI kontaktų centruose ir darbuotojų motyvavimo sistemose visame banke 📈

 

Banko Citadele kontaktų centras KC teikia klientų aptarnavimo paslaugas visiems banko produktams, vadovaujantis šūkiu "Nuo banko šiandien – į galimybes rytoj!" Tai apima korteles, sąskaitas, paskolas, lizingą, draudimą, santaupas, internetinę bankininkystę, mobiliąją programėlę ir kitas paslaugas.

 

 

 

 

Kontaktų centro vadovas Andrejs Kolosovs ir analitikė Oksana Ivanova surengė ekskursiją ir kontaktų centro pristatymą. Džiaugėmės dirbtiniu intelektu (DI) pagrįstu pokalbių robotu, kuris atsako į klientų klausimus. Diskusijos metu Klubo nariai dalijosi patirtimi naudojant KPI matavimą su Genesys KC platforma, taip pat kontaktų centruose naudojamais ir planuojamais dirbtinio intelekto sprendimais.

 

Apskritai apsilankymas Citadele banke suteikė jaudinančių įžvalgų apie ateities klientų aptarnavimo kryptį, kur dirbtinio intelekto inovacijos yra ne tik įrankis, bet ir veiklos tobulumo, klientų ir darbuotojų pasitenkinimo pagrindas. KC-klubo veikla skatina keistis patirtimi ir žiniomis, o tai savo ruožtu skatina nuolatinį tobulėjimą klientų aptarnavimo srityje.

 

 

KC-klubo nariai atstovauja airBaltic, Citadele banka, Bigbank, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO ir Latvijas Pasts – įmones, kurios kasdien teikia puikų klientų aptarnavimą. Klubo organizatoriai – Adventus Solutions – kontaktų centro ekspertai, turintys daugiau nei 25 metų patirtį šioje srityje.

 

Išskirtinis Kontaktų centro klubas vienija pirmaujančių Latvijos įmonių kontaktų centrų vadovus. Siekiant sukurti profesionalią bendruomenę, kurioje būtų galima dalytis patirtimi, tobulinti klientų aptarnavimo standartus ir mokytis naujausių KC technologijų.

 

Jei norite sužinoti daugiau ar tapti CC-Club nariu, susisiekite su mumis

 

Naudinga

Kontaktų centras klubas lankosi Latvijas Pasts

Kontaktų centras klubas lankosi airBaltic

Kontaktų centras klubas lankosi ENEFIT

Kliento istorija: Eesti Energia & Enefit tvarumo pasiekia debesijos paslaugomis

Peržiūrėkite kitus straipsnius apie kontaktų centrus ir klientų aptarnavimą

Genesys kontaktų centro platforma


All rights reserved. © Adventus Ltd.
Ši programėlė naudoja slapukus, toliau naudodamiesi šia programa sutinkate su mūsų slapukų politika.
Aš sutinku