Latvijos kontaktų centro klubas lankėsi Air Baltic
Kontaktų centro klubas apsilankė airBaltic ir apžiūrėjo didelį jų kontaktų centrą, kuriame kasdien teikiamos paslaugos klientams iš viso pasaulio 7 kalbomis.
Susipažinome su kontaktų centro specialistų teikiamų paslaugų įvairove – nuo bilietų užsakymo iki kelionės dokumentų, pagalbos kelyje ir avarinių situacijų sprendimų (pavyzdžiui, skrydžių vėlavimo ar atšaukimo). KC ekspertai ne tik informuoja keleivius, bet ir sprendžia tokias situacijas 🌐✈️
Ačiū AirBaltic KC vadovei Iritai Strodei už ekskursiją po įmonę ir pristatymą apie kontaktų centro veiklą, jų siūlomas paslaugas bei naudojamą Genesys technologiją, padedančią išlaikyti aukštą aptarnavimo lygį.
Antroje susitikimo dalyje aptarėme svarbią temą – kokybės vertinimą kontaktų centre. Dalyviai savo kontaktų centruose dalijosi patirtimi apie kriterijus ir jų matavimą.
KC-klubo nariai atstovauja airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO ir Latvijas Pasts – įmones, kurios kasdien teikia puikų klientų aptarnavimą. Klubo organizatoriai – Adventus Solutions – kontaktų centro ekspertai, turintys daugiau nei 25 metų patirtį šioje srityje.
Išskirtinis Kontaktų centro klubas vienija pirmaujančių Latvijos įmonių kontaktų centrų vadovus. Siekiant sukurti profesionalią bendruomenę, kurioje būtų galima dalytis patirtimi, tobulinti klientų aptarnavimo standartus ir mokytis naujausių KC technologijų.
Naudinga
| Kontaktų centras klubas lankosi Citadele banka
| Kontaktų centras klubas lankosi Latvijas Pasts
| Kontaktų centras klubas lankosi ENEFIT
| Kliento istorija: Eesti Energia & Enefit tvarumo pasiekia debesijos paslaugomis
| Peržiūrėkite kitus straipsnius apie kontaktų centrus ir klientų aptarnavimą
| Genesys kontaktų centro platforma