Tyrimai patvirtina, kad 90 proc. žinučių perskaitomos per 3 minutes nuo jų gavimo akimirkos – tai įrodo, kokią didelę reikšmę mūsų dienomis turi komunikacija realiu laiku.
Įmonė gali gauti daug naudos naudodamasi paprastais įrankiais, pavyzdžiui, el. pašto plug-in programėle, leidžiančia vartotojams iš karto pasiekti kontaktus neatsidarius atskiros programėlės, taip pat įgalinančia naudotis, pvz., click-to-call, click-to-SMS, click-to-IM (instant message) tiesiai iš el. pašto programėlės. Tai puikus būdas efektyvumui didinti ir išlaidoms sumažinti.
Konferenciniai skambučiai jau tapo kertiniu realaus laiko komunikacijos akmeniu. Rinkdamiesi IP-PBX, įsitikinkite, kad įrankis užtikrins kokybiškus konferencinius skambučius (plačiajuosčio garso palaikymas, triukšmo slopinimas ir kt.).
Kad ir kaip senamadiška tai beatrodytų, apklausos rodo, kad daugelyje įmonių darbuotojai vis dar turi popierinius telefonų numerių sąrašus. Net paprasčiausiai integravus telefonų knygelę į IP-PBX sistemą ir užtikrinus galimybę „skambinti pagal vardą“, bus žymiai padidintas darbo efektyvumas.