Atgal į Blogą
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kontaktų centro klubo apsilankymas pas GASO

2024-11-07

Trumpas vaizdas:

✅ Apsilankėme GASO klientų aptarnavimo ir skubios pagalbos tarnybos 24/7 kontaktiniuose centruose ir susipažinome su jų darbu.

✅ Pasidalinome patirtimi, susijusia su KPI matavimu kontaktų centruose, darbuotojų motyvacijos metodais ir kontaktų centro vadovo, kaip ugdomojo vadovavimo vaidmeniu 📈

GASO, kaip dujų tiekimo sistemos operatorius, kasdien apdoroja kelis šimtus skambučių ir elektroninių laiškų, sprendžia techninius klausimus, organizuoja meistrų vizitus ir priima skaitiklių rodmenis.

Labai ačiū Anda Serge už ekskursiją ir pristatymą. Sužinojome apie suvienytas ir patyrusias GASO komandas ir mėnesinius mokymus, kurie išlaiko aukštą operatorių kompetencijos lygį. Per diskusiją klubo nariai pasidalijo patirtimi, susijusia su KPI matavimu su Genesys KC platforma, taip pat su vaidmeniu, kurį KC vadovas atlieka darbuotojų psichoemocinei gerovei užtikrinti. Kai kurie klubo nariai jau išmoksta ugdomojo vadovavimo įgūdžių, kad ši parama būtų dar kokybiškesnė.

KC-klubo nariai atstovauja airBaltic, Citadele banka, Bigbank, ENEFIT, ERGO Latvia, Booking group, GASO ir Latvijas Pasts, Latvijas mobilais telefons – įmones, kurios kasdien teikia puikų klientų aptarnavimą. Klubo organizatoriai – Adventus Solutions – kontaktų centro ekspertai, turintys daugiau nei 25 metų patirtį šioje srityje.

Išskirtinis Kontaktų centro klubas vienija pirmaujančių Latvijos įmonių kontaktų centrų vadovus. Siekiant sukurti profesionalią bendruomenę, kurioje būtų galima dalytis patirtimi, tobulinti klientų aptarnavimo standartus ir mokytis naujausių KC technologijų.

Jei norite sužinoti daugiau ar tapti CC-Club nariu, susisiekite su mumis.

image

Susiję straipsniai

image

6 klientų ir darbuotojų patirties orkestravimo raidos lygiai

Sužinokite, kaip dirbtinis intelektas veikia klientų ir darbuotojų patirties derinimą. Straipsnyje nagrinėjami 6 tobulinimo lygiai – nuo ​​rankinių procesų iki universalaus automatizavimo – kurie padeda organizacijoms optimizuoti sistemas, procesus ir strategijas, kad jos galėtų augti ateityje.

Skaityti daugiau
image

Sveiki atvykę į mūsų naują svetainę

Mes visiškai atnaujinome savo tinklalapį, pristatydami modernų dizainą, patobulintą navigaciją ir naujas funkcijas – viską, kad naudojimasis būtų dar patogesnis ir greitesnis informacijos gavimas.

Skaityti daugiau
image

Duomenų tinklų raida: tendencijos, kurios nulems pokyčius 2025 m.

Sužinokite apie duomenų tinklų tendencijas: WiFi 7 prieš WiFi 6, LAN tendencijos 2025 m., tinklo valdymo ateitis – kas paskatins pramonės transformaciją ir technologijų pažangą.

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas veiksme

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

Skaityti daugiau
image

Techninės aplinkybės perėjant Iš vietos į debesių kontaktų centrą

Visų pramonės šakų įmonės pereina prie debesies pagrindu veikiančio kontaktų centro. Pažvelkime į 6 svarbiausius aspektus, į kuriuos reikia atsižvelgti pereinant į debesies pagrindu veikiantį kontaktų centrą

Skaityti daugiau
image

Renginio ataskaita: „klientų patirtis – ką reikia žinoti 2024 m.!“

Adventus Solutions surengė išskirtinį renginį kontaktų centrų vadovams, bendradarbiaudama su gamintoju Genesys. Tai buvo puiki galimybė pramonės profesionalams susitikti, aptarti naujausias kontaktų centro technologijas, pasimokyti iš pramonės lyderių ir pasisemti įkvėpimo iš Eesti Energia/ENEFIT klientų istorijos.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų Centro Klubo apsilankymas Citadele banka

Neseniai Kontaktų centro klubo nariai turėjo galimybę apsilankyti Citadele banko Sky Branch kontaktų centre ir giliau susipažinti su savo kasdiene veikla. Vizitas suteikė galimybę susipažinti su jų klientų aptarnavimo sprendimais, įskaitant efektyvų dirbtinio intelekto (DI) valdomą pokalbių robotą, kuris jau yra integruotas į banko svetainę.

Skaityti daugiau