Atgal į Blogą
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kontaktų centro klubo atidarymas Estijoje

2025-04-07

Puikios naujienos! Estijos kontaktų centro klubą sukūrėme tam, kad suburtume kontaktų centro ir klientų patirties lyderius.

Pirmojo susitikimo prisiminimai:

✅ Apibrėžėme pagrindinius KC-klubo principus

✅ Nustatėme bendras temas būsimoms diskusijoms

✅ Ištyrinėjome naujausius automatizavimo ir dirbtinio intelekto įrankius klientų aptarnavimui Genesys kontaktų centro platformoje 

KC-klubas vienija pirmaujančių Estijos kontaktinių centrų vadovusBigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti.

Kontaktų centro klubas – tai profesionali kontaktų centrų vadovų bendruomenė, kurios nariai dalijasi gerąja patirtimi, mokosi naujausių technologijų ir gerina klientų patirtį. KC-klubą organizuoja Adventus Solutions.

Ačiū visiems dalyviams už aktyvų dalyvavimą! Kartu kursime stiprią ir įkvepiančią bendruomenę.

image

Susiję straipsniai

image

Dirbtinis intelektas veiksme

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

Skaityti daugiau
image

Kokybės valdymas kontaktų centruose: Kontaktų centrų klubas lankėsi ERGO Latvia

Contact Center Club lankėsi ERGO Latvijoje, kur dalijosi patirtimi apie kokybės valdymą kontaktų centruose. Aptarti pokalbių vertinimo standartai, efektyvaus grįžtamojo ryšio teikimas agentams ir Genesys Cloud įrankiai, gerinantys agentų veiklą, empatiją ir aktyvaus klausymosi įgūdžius klientų aptarnavime.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centrų klubas lankėsi Töötukassa - robotai, rodikliai ir geriausia praktika

Sužinokite pagrindines įžvalgas iš Kontaktų centrų klubas vizito į Töötukassa: išmanūs pokalbių robotai, mažinantys pokalbių apimtį, puikus agentų efektyvumas ir Genesys Cloud bendradarbiavimo funkcija veiksme. Tikri pavyzdžiai, kaip skaitmeniniai įrankiai ir žmonių aptarnavimas kuria išskirtinę klientų patirtį.

Skaityti daugiau
image

The State of Customer Experience: ką turi žinoti kiekvienas kontaktų centro vadovas

Daugiau nei pusė vartotojų pasitraukia po dviejų blogų patirčių. Sužinokite naujausias CX tendencijas iš "The State of CX Report 2025" ir atraskite, kaip dirbtinis intelektas ir sklandi daugiakanalė (omnichannel) patirtis gali padėti jūsų organizacijai išlaikyti klientus.

Skaityti daugiau
image

6 klientų ir darbuotojų patirties orkestravimo raidos lygiai

Sužinokite, kaip dirbtinis intelektas veikia klientų ir darbuotojų patirties derinimą. Straipsnyje nagrinėjami 6 tobulinimo lygiai – nuo ​​rankinių procesų iki universalaus automatizavimo – kurie padeda organizacijoms optimizuoti sistemas, procesus ir strategijas, kad jos galėtų augti ateityje.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centrų klubas lankėsi Enefit Estonia - idėjos, inovacijos ir vaizdas, kurio neįmanoma pamiršti!

Sužinokite, kaip Estijos pirmaujantys kontaktų centrai naudoja Genesys Cloud klientų patirčiai gerinti. Pagrindinės įžvalgos iš Contact Center Club susitikimo Enefit: hibridinis darbas, NPS praktika, sukčiavimo prevencija ir inovacijos kontaktų centruose. Organizuoja Adventus Solutions.

Skaityti daugiau
image

Laidinių ir belaidžių tinklų ateitis: hibridinių tinklų kūrimas šiuolaikinėse įmonėse

Sužinokite, kaip diegti LAN ir WLAN su Wi-Fi 6/7, AI automatizacija ir Zero Trust saugumu. Įžvalgos iš Adventus Solutions 2025 m. gegužės vebinaro.

Skaityti daugiau
image

Svarbiausios įžvalgos iš renginio „Klientų patirtis – ką reikia žinoti 2025 m.!“

Technologijos ir dirbtinis intelektas keičia klientų aptarnavimą - jis tampa greitesnis, labiau suasmenintas ir efektyvesnis. Sužinokite naujausias kontaktų centro tendencijas ir ERGO patirtį su Genesys Cloud iš „Customer Experience 2025“ renginio Baltijos šalyse.

Skaityti daugiau