Atgal į Blogą
image
#Wi-Fi
#Networks
#Wireless
#DigitalAge
#AI

Pasiruošimas naudoti Wi-Fi7: 5 pagrindiniai žingsniai jūsų tinklo ateičiai

2025-03-03

Wi-Fi 7 yra čia, kad pakeistų ryšį, užtikrindamas iki 46 Gbps spartą, didesnį efektyvumą ir didesnį tinklo našumą.

Štai 5 pagrindiniai žingsniai, užtikrinantys sklandų perėjimą:

1. Įvertinkite PoE prieigos jungiklius

Įsitikinkite, kad jūsų jungikliai palaiko didelės galios (PoE+ arba Hi-PoE) ir multi-Gig greitį, kad jungiklis netaptų tinklo kliūtimi.

2. Naudokite paskirstytą belaidę architektūrą

Sumažinkite išlaidas ir pagerinkite mastelio keitimą pašalindami pavienius gedimo ar sutrikimo taškus, dėl kurių gali sugesti visa sistema.

3. Naudokite vieningą tinklo valdymą

Supaprastinkite operacijas naudodami vieną platformą tiek laidinėms, tiek belaidėms sistemoms.

4. Pasirinkite prieigos taškus su išplėstinėmis funkcijomis

Pavyzdžiui, MU-MIMO, 80/160MHz kanalai ir integruotas grėsmės stebėjimas.

5. Atlikite bevielio ryšio svetainės tyrimą

Išbandykite dizainą, kad užtikrintumėte optimalų signalo stiprumą (RSSI) ir triukšmo santykį (SNR), kad veiktų sklandžiai.

Kaip Alcatel-Lucent Enterprise partneris daugiau nei 25 metus, Adventus Solutions yra pasirengęs padėti jums pereiti prie naujų Wi-Fi standartų, virtualizuoti tinklo valdymą ir įdiegti tinklo valdymą. Siūlome sprendimus su minimalia rizika ir investicijomis.

Norėdami sužinoti daugiau, peržiūrėkite brošiūrą arba susisiekite su mumis!

Susiję straipsniai

image

The State of Customer Experience: ką turi žinoti kiekvienas kontaktų centro vadovas

Daugiau nei pusė vartotojų pasitraukia po dviejų blogų patirčių. Sužinokite naujausias CX tendencijas iš "The State of CX Report 2025" ir atraskite, kaip dirbtinis intelektas ir sklandi daugiakanalė (omnichannel) patirtis gali padėti jūsų organizacijai išlaikyti klientus.

Skaityti daugiau
image

10 tinklo saugumo patarimų: kaip apsaugoti savo įmonės IT infrastruktūrą

Sužinokite 10 praktinių patarimų, kaip sustiprinti tinklo saugumą ir apsaugoti savo įmonės IT infrastruktūrą. Nuo slaptažodžių stiprinimo iki incidentų valdymo plano – žingsnis po žingsnio saugesnio tinklo link.

Skaityti daugiau
image

6 klientų ir darbuotojų patirties orkestravimo raidos lygiai

Sužinokite, kaip dirbtinis intelektas veikia klientų ir darbuotojų patirties derinimą. Straipsnyje nagrinėjami 6 tobulinimo lygiai – nuo ​​rankinių procesų iki universalaus automatizavimo – kurie padeda organizacijoms optimizuoti sistemas, procesus ir strategijas, kad jos galėtų augti ateityje.

Skaityti daugiau
image

Laidinių ir belaidžių tinklų ateitis: hibridinių tinklų kūrimas šiuolaikinėse įmonėse

Sužinokite, kaip diegti LAN ir WLAN su Wi-Fi 6/7, AI automatizacija ir Zero Trust saugumu. Įžvalgos iš Adventus Solutions 2025 m. gegužės vebinaro.

Skaityti daugiau
image

Svarbiausios įžvalgos iš renginio „Klientų patirtis – ką reikia žinoti 2025 m.!“

Technologijos ir dirbtinis intelektas keičia klientų aptarnavimą - jis tampa greitesnis, labiau suasmenintas ir efektyvesnis. Sužinokite naujausias kontaktų centro tendencijas ir ERGO patirtį su Genesys Cloud iš „Customer Experience 2025“ renginio Baltijos šalyse.

Skaityti daugiau
image

Klientų kelionės valdymas kontaktų centruose: strateginis vadovas

Sužinokite, kaip kontaktų centrai gali sukurti klientų kelionės valdymo planą, sudaryti patirčių žemėlapį, išvengti klaidų ir pagerinti klientų patirtį pasitelkiant duomenis, dirbtinį intelektą ir daugiakanalę strategiją.

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas veikia: įžvalgos iš kontaktų centro klubo specialiosios sesijos

Dirbtinis intelektas (DI) ir automatizavimo galimybės kontaktų centruose: praktiniai pavyzdžiai, įskaitant DI tekstas-į-kalbą sprendimus Baltijos kalbomis, pokalbių robotus ir realaus laiko agentų palaikymą. Sužinokite, kaip DI pagerina klientų patirtį, išlaikant žmogiškąją empatiją.

Skaityti daugiau
image

Top 9 kontaktų centro tendencijos 2025 m

Sužinokite svarbiausias 2025 m. kontaktų centrų tendencijas - debesijos sprendimus, dirbtinį intelektą, daugiakanalį aptarnavimą ir kliento kelionės valdymą. Pažiūrėkite, kaip Baltijos įmonės prisitaiko prie naujosios skaitmeninės realybės.

Skaityti daugiau